Daniel84 Skrevet 24. september 2010 #21 Skrevet 24. september 2010 Fornærmet? Jeg tror du syns for godt om deg selv. Kjeppen og sprekken er harry uttrykk det og. Men han hadde i allefall noen eksempler på hvordan man kan snakke dirty, noe man ikke kan si om deg som fortsatt ikke har kommet med noe annet enn klisjeen "Pul meg hardt"... Tenk om man er intressert i at mannen gjør noe mer enn bare å banke løs til han kommer selv, som en komplett egoist? Nei, jeg har fortsatt ikke "lært" å snakke dirty av deg som bare kan stille med en lame setning om noe jeg ærlig talt ikke er intressert i. Du får stille med noe bedre selv, enn bare å si at man ikke må gjøre det andre sier er et tips. Men når du ikke har noe bedre å komme med, tror jeg at jeg hører på han andre... hahaahhaha, uff lille venn. Vanskelig å lese hva jeg skriver eller? Jeg har da aldri sagt at man ikke skal si det han andre fyren skreiv jeg vel? Har jeg? Nei. Jeg sa at jeg ikke hadde kommet til å likt det, for det blir for harry for meg. Om du liker det, så værsegod, go ahead! Om du ikke liker hva jeg skreiv, så trenger du ikke si det heller, det er hver sin smak. Og hvordan i allverden kommer du fram til at jeg syns for godt om meg selv? Du får høre på han andre da, så får du ha en fin dag!
Gjest anonym Skrevet 24. september 2010 #22 Skrevet 24. september 2010 Eh, du siterte et helt innlegg fra en annen prson og skrev Må være ærlig og si, dette hadde IKKE jeg likt... Hvordan mener du det skal tolkes? Smart du...
Daniel84 Skrevet 24. september 2010 #23 Skrevet 24. september 2010 Ja jeg siterte og skreiv dette hadde ikke JEG likt.. ser du det står jeg? Jeg skreiv i samme innlegget at folk har forskjellig smak. Og ja , jeg er smart 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #24 Skrevet 24. september 2010 Det er en fordel hvis du kan bruke fler ord enn bare kuk og fitte. Det "fins" ord som dåse, stake, bender, kuse, kjepp, sprekk osv. osv. Det er sikkert en fordel å "øve seg" på å si sånne ord høyt hvis man er sjenert eller nervøs. Et tips er at det er en fin ting å få ros når man holder på, så mannen vet at du liker det han gjør. Selvfølgelig kan du be han bunne i deg med jernet sitt, men det er ofte ennå mere opphissende å få høre hva du føler, og at du føler deg kåt. Et tips er altså å ikke si så mye hva han skal gjøre, men å si mer om hvordan det han gjør kjennes ut for deg og bruke vulgære uttrykk når du beskriver det. Av typen "Kjeppen din glir så godt i sprekken min." "Jeg blir sinnsykt kåt i kusa av dette." "Staken din kjennes så hard ut i dåsa mi." "Jeg blir intenst våt av å se at du har skikkelig bender" osv... Før han penetrerer kan du gjerne vise deg litt utolmodig og be om å få jernet hans inn i kusa. Gi gjerne ros til utstyret hans også og si ting som viser at du har "omsorg for det." Feks når du skal suge, kan du si at du skal passe på så det blir godt for staken hans. Men det er så klart en fordel at du mener det du sier, og ikke kommer med et uentusiastisk "å- så- godt- for- fitta..." bare for å si det... Free your mind, and the rest will follow Det er ikke "farlig" å bruke "nye" ord om ting Hilsen en mann Jo takk for tips, men jeg har problemer med ord som kuse, stake osv. Jeg syns de ordene er grufulle, men det fungerer jo for noen og bra for de som fungerer. TS.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #25 Skrevet 24. september 2010 Jeg er utrolig dårlig på ordentlig dirtytalk. Jeg blir litt pinlig berørt og sliter med å få ordene ut av munnen. Da typen min spurte om jeg kunne snakke dirty til ham, ble jeg helt stum. For å komme over kneika begynte jeg å øve meg litt når jeg var aleine hjemme. Jeg satt aleine hjemme i stua og sa "knull meg i fitta!" og "sprut meg i trynet" og alle de mest vulgære tinga jeg kunne finne på. Hahah.. Må ha sett passe teit ut, men det funka! Mine klassikere, som jeg bruker i senga er: -Knull meg -Hardere! -Du har så deilig pikk -Jeg er så kåt på deg/jeg er kåt -Kom inni meg! (den virker hver gang! Haha) Direkte kommandoer kan vel kanskje også klassifiseres som dirtytalk..? Type "bit meg hardt i brystvorta!"? Eller? Den der "kom inni meg", den vet jeg og fungerer. Dette er mer min stil, og spesielt mye lenger kommer jeg meg ikke når det angår dirty talk, men dette burde vel være nok? TS.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #26 Skrevet 24. september 2010 Dirty snakk er ikke noe for meg. Alt høres bedre ut på engelsk, som jeg må snakke med han siden han ikke er norsk... Men dirty får jeg bare ikke til. "You like this dick, baby? Tell me!!" sier typen noen ganger.. Jeg svarer forsiktig "yes.. " eller sier ingenting. Synes det bare er pinlig jeg. En gang sa han "Yes, fuck me you fucking bitch!" What..?:s ble helt forfjamsa jeg. Noen ganger er det bare så morsomt at jeg nesten begynner å le: "Ahh, what the fuck is it with this pussy, baby?! Ah, fuck it`s so good"... Helt stødig i engelsk er han heller ikke, så noen ganger må jeg ta meg sammen for å ikke le rett og slett. "Harder!" kan jeg si da, og gi litt andre kommandoer:p jeg synes å det høres bedre ut på engelsk.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #27 Skrevet 24. september 2010 Dirty snakk er ikke noe for meg. Alt høres bedre ut på engelsk, som jeg må snakke med han siden han ikke er norsk... Men dirty får jeg bare ikke til. "You like this dick, baby? Tell me!!" sier typen noen ganger.. Jeg svarer forsiktig "yes.. " eller sier ingenting. Synes det bare er pinlig jeg. En gang sa han "Yes, fuck me you fucking bitch!" What..?:s ble helt forfjamsa jeg. Noen ganger er det bare så morsomt at jeg nesten begynner å le: "Ahh, what the fuck is it with this pussy, baby?! Ah, fuck it`s so good"... Helt stødig i engelsk er han heller ikke, så noen ganger må jeg ta meg sammen for å ikke le rett og slett. "Harder!" kan jeg si da, og gi litt andre kommandoer:p jeg synes å det høres bedre ut på engelsk.
Gjest gjest Skrevet 24. september 2010 #28 Skrevet 24. september 2010 Den der "kom inni meg", den vet jeg og fungerer. Dette er mer min stil, og spesielt mye lenger kommer jeg meg ikke når det angår dirty talk, men dette burde vel være nok? TS. Nei... Kom inni meg er ikke dirty, søndagsskolejenter sier sånt. Det er noe av det rensligste du kan si. Grunnen til at det "virker" er at du innrømmer at du er kåt. Når du ikke vil si andre ting, så er det rett og slett fordi du er for uskyldig. Du får leke jomfruelig nonne, og håpe det dytter han over kanten i stedet
Gjest kis Skrevet 24. september 2010 #29 Skrevet 24. september 2010 Dirty kan være kjempevanskelig fordi det kommer veldig an på hvem du er, hvem den andre er, situasjonen og promillen. Selv er jeg skikkelig pervers og kan nesten ikke få det grovt nok, selv om noe nok kan bli litt komisk, men sex har jo også ei veldig komisk side..Et godt tips tror jeg er at hvis du skal si noe grovt bør du ha latteren klar, fordi det er jo ikke alvor, det er bare en opphissende lek. Og selv om det kan være komisk mener jeg at det bare er å kjøre på, blir det latterlig så blir det morsomt! Jeg er mann og mine favoritter er de som forteller at hun er grenseløst kåt og villig til nær sagt hva som helst av typen: "få smak den deilige varme sæden din", mens hun som avslutnig suger meg og klemmer forsiktig på ballene "smak på fitta mi", når hun setter seg og gnir fitta over ansiktet mitt "slikk rumpehullet mitt, stikk inn tunga di", når hun står på alle fire i senga foran meg.. "smaker fitta mi godt!?" eller "liker du fitte!?", når jeg ligger og slikker henne Men det behøver ikke være så grovt heller, hvis dama ligger naken, med sprikende ben på senga og ber meg pent om jeg vil "slikke henne på innsiden av lårene" kan det være nok i massevis..
Gjest lars Skrevet 24. september 2010 #30 Skrevet 24. september 2010 ja, detta kan dere jenter. pul meg. heia edvald.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2010 #31 Skrevet 25. september 2010 Jeg må innrømme at dirty talk er veldig turn off for meg. Jeg forbinder det kun med veldig unge gutter, og skriblerier på dovegger. Sånt man i min bok bør vokse fra veldig tidlig.
Gjest Little princess Skrevet 25. september 2010 #32 Skrevet 25. september 2010 Det er en fordel hvis du kan bruke fler ord enn bare kuk og fitte. Det "fins" ord som dåse, stake, bender, kuse, kjepp, sprekk osv. osv. Det er sikkert en fordel å "øve seg" på å si sånne ord høyt hvis man er sjenert eller nervøs. Et tips er at det er en fin ting å få ros når man holder på, så mannen vet at du liker det han gjør. Selvfølgelig kan du be han bunne i deg med jernet sitt, men det er ofte ennå mere opphissende å få høre hva du føler, og at du føler deg kåt. Et tips er altså å ikke si så mye hva han skal gjøre, men å si mer om hvordan det han gjør kjennes ut for deg og bruke vulgære uttrykk når du beskriver det. Av typen "Kjeppen din glir så godt i sprekken min." "Jeg blir sinnsykt kåt i kusa av dette." "Staken din kjennes så hard ut i dåsa mi." "Jeg blir intenst våt av å se at du har skikkelig bender" osv... Før han penetrerer kan du gjerne vise deg litt utolmodig og be om å få jernet hans inn i kusa. Gi gjerne ros til utstyret hans også og si ting som viser at du har "omsorg for det." Feks når du skal suge, kan du si at du skal passe på så det blir godt for staken hans. Men det er så klart en fordel at du mener det du sier, og ikke kommer med et uentusiastisk "å- så- godt- for- fitta..." bare for å si det... Free your mind, and the rest will follow Det er ikke "farlig" å bruke "nye" ord om ting Hilsen en mann Hadde jeg måtte sagt dette til min kjære -eller en ONS for den saks skyld- så hadde jeg dødd. Det var det kleineste dirty talket jeg noen sinne har hørt! Sprekken, staken og kuse er ikke akkurat ord som er tennende.. Hadde mannen min sagt "få smake på sprekken din" så hadde jeg ledd meg ihjel tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå