Blomst123 Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 (endret) attachment=14886:celebrity,hair-ed8fd7d3d45f0a82fbe130a00050f428_h.jpg Hei allesammen! Jeg har naturlig mørkblondt hår, men med litt bruntoner etter jeg har farget det mørkere tidligere (April/Mai). Jeg vil gjerne ha en litt lysere blondfarge noe ala den som er på bildet jeg har lagt ved. Vil resultatet bli den blondfargen jeg har valgt, eller vil håret forbli mørkblondt/lysebrunt? Jeg bare tenker at er det ikke lettere å farge lyst hår mørkere enn mørkt hår lysere? Skal farge det hjemme (har gjort det før, og det funker bra for meg, bortsett fra at jeg aldri har prøvd å farge håret i en lysere tone før). Håper noen kan gi meg svar! Bildet er fjernet iht reglene om kopirett Bond, mod Endret 25. september 2010 av Bond
Vera Vinge Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Jeg vet ikke hvordan det blir med hjemmefarging, men det er hvertfall fint mulig å farge hår lysere (snakker altså ikke om bleking). Hvertfall hvis man har en eller annen blondtone (hvordan det blir på mørkt hår, vet jeg ikke). Jeg striper håret mitt og frisør, og hun lysfarger det et par nyanser lysere enn mitt eget mørkeblonde hår. Jeg syns det ser mer naturlig ut på meg enn blekede striper, og det sliter mindre på håret også. Men hvis man skal ha håret mye lysere enn den naturlige fargen, regner jeg med at bleking er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå