Gå til innhold

Er det noen som har prøvd Silk'n SensEpil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har kjøpt og prøvd Silk'n SensEpil?

Vil helst finne ut om den fungerer før jeg bruker masse penger og kjøper den.

Skrevet

Er det noen av dere som har kjøpt og prøvd Silk'n SensEpil?

Vil helst finne ut om den fungerer før jeg bruker masse penger og kjøper den.

Ja, den virker. Jeg har kjøpt den og brukt den 5 ganger nå. Er veldig fornøyd med resultatene. Men husk at du merker ikke noe før du har brukt den noen ganger, så vær tålmodig.

Skrevet

Joda, den virker den - blir superglatt. men jeg endte med å gi bort hele greia (burde jo ha solgt den, men neida...)...syns det gjorde så steike vondt! :( Vær forberedt på det...

Skrevet

Joda, den virker den - blir superglatt. men jeg endte med å gi bort hele greia (burde jo ha solgt den, men neida...)...syns det gjorde så steike vondt! :( Vær forberedt på det...

Hei.

Ble løsningen permanent?

Skrevet

Nope...! :(

:s hmm, da er det bedre å vokse da

Skrevet

:s hmm, da er det bedre å vokse da

Trodde hele poenget var å bli hårfri permanent.

Det er ikke det altså?

Noen andre som har opplevd dette?

Skrevet

Jeg liker den veldig!

Man får mindre og mindre hår, men man må jo "blitse" en gang i mnd. Den er jo bedre for huden en voksing da ;)

Skrevet

Til de av dere som har brukt den...

Hva skjer imens? Håret detter av? Skal man ikke barbere mens man venter til det er tid for neste behandling? Skal man gå med hårete bein til det hele er over?

Kommer neste hår til å gro innover? Sist jeg prøvde dette hos laserklinikk grodde håret innover og ble til umulige kviser.

Skrevet

Hva skjer imens? Håret detter av? Skal man ikke barbere mens man venter til det er tid for neste behandling? Skal man gå med hårete bein til det hele er over?

Kommer neste hår til å gro innover? Sist jeg prøvde dette hos laserklinikk grodde håret innover og ble til umulige kviser.

Man skal barbere først, så blitze, så skal hårene ramle ut av seg selv.

Skrevet (endret)

Oki, da har jeg brukt den på leggene for første gang idag.

Begynte på styrke 3 da jeg er utålmodig.

Gjorde ikke vondt. Kjente det kanskje litt på baksiden av leggen ellers så gikk det greit. Dette var som "a walk in the park" for en som har prøvd brasiliansk voksing.

Lukter litt svidd hår her nå, selv om jeg hadde barbert. Men det er vel normalt?

Endret av lillian-
Skrevet

Hvor tett skal man blitze?

En patron holdt ikke til hele kroppen nemlig.

Den rakk til leggene, underarmene, og et lår, og jeg veier 65 kilo.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Hvor mye koster en slik parton? vil håret slutte å vokse etterhvert, eller er det ingen garanti?

Gjest lillian-
Skrevet (endret)

Nå har det gått 4 dager siden jeg brukte den for første gang. På legger, lår, og underarmer.

Fått masse småklumper på leggene.

Er dette hår som skal ut og dette av, og som ikke kommer seg ut gjennom huden? Ser ut som det. De er røde, og jeg ser en hårtupp i de.

Sist jeg prøvde dette hos en laserklinikk og fikk samme problemet, sa de: "bare klem de ut". Og da brøt helvete løs. Fikk masse kviser, i flere måneder, og arr etter de i flere måneder til.

Har ikke lyst til å gjøre samme tabben igjen: å klemme ut.

Hva skal jeg gjøre? Noen andre som har opplevd dette?

Vil dette gå over av seg selv?

Fortvilet.

Endret av lillian-
Gjest lillian-
Skrevet (endret)

Ok, nå har jeg surfet litt på nettet og fant denne:

What should I expect after using the Silk’N SensEpil?

Some pain, swelling, redness and tenderness are common around the hair follicles. However, these side effects usually subside within a day or so following your treatment. For post-laser care:

Apply cold compresses to relieve any discomfort.

Slather on an emollient cream to hydrate skin.

See your doctor if blisters develop. You may need antibiotic treatment to prevent infection.

Så da er jeg i ferd med å få infeksjon, og må bruke antibiotika?

Men lurer på dette:

Kommer det å ta antibiotika til å ødelegge for denne hårfjerningsprosessen?

Endret av lillian-
  • 2 uker senere...
Annonse
Gjest lillian-
Skrevet (endret)

Fikk ikke antibiotika da det ikke var infeksjon.

Så jeg måtte smøre en bakteriedrepende salve over i ei hel uke med kompress over. Fått arr av de.

Jeg prøvde den igjen igår : tenkte kanskje jeg ikke hadde barbert forsiktig og det var derfor det hadde blitt sår, og håpet på det beste.

Helvete brøt løs igjen. Denne gangen 10 ganger verre. Klødde overalt på leggene og lår i hele igår. Fikk ikke sove. Sitter igjen med masse sår og har fått en ny type salve.

Så denne maskinen er nok ikke hipp hipp hurra.Ikke for alle ihvertfall.

Men lurer på følgende:

Disse salvene jeg får, reparerer de hårsekkene igjen og det hele har vært bortkastet? Eller fikser de bare huden?

Endret av lillian-
Gjest lillian-
Skrevet (endret)

...

Endret av lillian-
Gjest lillian-
Skrevet (endret)

...

Endret av lillian-
Gjest lillian-
Skrevet

Ingen hudpleiere eller leger o.l som kan svare?

Skrevet

Etter ca 12 dager vil de hårene som behandlingen har virket på begynne å løsne. Selvsagt kan du barbere deg mens du venter. Dersom noen hår begynner å gro innover er det nok mest på grunn av barberingen og ikke behandlingen i seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...