Gå til innhold

Dumme facebook der jeg nesten aldri er

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg tilfeldig innom facebook og der lå det par venneforespørsler. Jeg godtok begge, en gammel venninne og en jeg var veldig forelsket i da jeg var 24...

Han har ikke så mye hår igjen på hodet og har et mer markert ansikt og med rynker selvsagt. Men han er fremdeles pen, drittfin vil jeg si.

Jeg skulle sove en time på ettermiddagen, men tankene begynte å surre og da husket jeg på første gang han forførte meg. Vi hadde felles venner. Det ble skikkelig komisk, han var 19, jeg 23. Han brukte hele kvelden ute på byen med resultatet at det gikk for meg med en gang. Jeg antar han ikke trodde på meg, han var bare nitten år. Men hva tenker han om det i dag?

Håper han har glemt det.

Vi bor heldigvis ikke i samme by, han bor på Vestlandet. Jeg skal ikke sende melding til han, men han er en av de få jeg tenker på med positivt tegn. Vi var aldri lenge sammen, men han "fridde" par år etter. Jeg følte meg ikke klar for et nytt forhold, og beklaget men jeg kunne ikke, dvs jeg turde ikke. Det sa jeg ikke, men han overså meg ute på byen etter det, mer eller mindre og jeg tok ikke særlig kontakt jeg heller.

Dette er jo ikke et problem, men jeg har et hat-elskforhold til f.bok og det er sjelden jeg er der inne. Nå tør jeg ikke logge meg inn igjen. Det gjør jeg, men tror ikke jeg har rødmet på mange år nå...

Han husker selvsagt. Han var flink å mobbe og erte meg, men han er vel mer voksen nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er gift, så på profilen hans når jeg godtok han som venn. Da stod det ingenting om hans privatliv men han har endret status på f.book.

Drømme er lov, men skal ikke snike mer. Burde skjønt at han har dame, han er /var veldig ok. Får trøste meg med at han ville ha meg som venn på f.book.

Snufs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...