Gjest Oppgitt. Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Når man sliter, eller har slitt i kjærlighets livet, hva er vel bedre en kg da? Kan ikke finne et bedre sted på nettet å få ut tankene sine og å få fine (og mndre fine) tilbake meldinger. Jeg var sammen med en fyr, ikke så lenge, under 1 år og gidde hele meg til han. Helt på slutten fant jeg ut, og det kom fram at han har vært utro mot meg. Og han gikk bak min rygg så og si helt fra starten av. Det gjorde så sykt vondt å få vite det og det stakk så utrolig langt inni meg. Det er snart 4 mnd siden vi gjorde det slutt, og jeg har hatt det bra i perioder, også kommer tankene tilbake og jeg blir sint på meg for at jeg ikke innså tingene mye tidligere enn det jeg gjorde. Men så har jeg det bra igjen i noen uker og ikke tenker på det. Men så kan jeg finne på å begynne å tenke på det igjen og jeg blir bare helt dårlig. Skjønner bare ikke hvordan dette kunne skje meg. Jeg er jo den mest ærligste og trofaste personen og det sa han mange ganger til meg. Sitter ofte med tanker som er negative mot meg, at jeg aldri kommer til å finne en gutt som virkelig er trofast og som virkelig er sammen med meg fordi han bare digger meg! Jeg kan se meg selv i speilet og begynne å gråte for jeg ser for meg de to. Alle de gangene han har tatt henne med seg hjem, også komt til meg dagen etter. vet ikke hva jeg vil med dette, men akkurat nå gjør det litt vondt og jeg er redd. Redd for at disse tankene aldri vil forsvinne. Kan bare ikke skjønne hvordan mennesker kan utsette andre for et slikt svik. Hva er det de er redd for? Han hadde spart meg for MYE smerte og tanker hvis han bare hadde komt fra starten av og sagt "Du, jeg liker deg ikke såååå godt at jeg vil ha et forhold med deg, jeg har et øye for en en annen". De er sammen nå. Bare håper at disse tankene og følelsene vil forsvinne og at jeg vil treffe en som er bra for meg på alle områder.
Optimist40 Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 (endret) Først må du lære deg å se deg selv i speilet og fortelle deg selv at det ikke er deg det er noe galt med. DU er mer enn bra nok som du er. Ok, så gjør vi noen feil valg, og blir utsatt for andre menneskers dårlige dømmekraft, men av det må vi lære å bli tryggere på oss selv og at vi faktisk er bra mennesker alikevel. Jeg er trolig en del eldre enn deg og har i de siste 2 forholdene mine, til sammen 18 år, ikke vært "bra nok". De har sett på andre, vært forelsket i andre, hatt andre, eller hatt lyst på andre samtidig som de ikke har villet gi slipp på meg. Den siste eksen vil ennå ikke slippe taket, men se det jeg har funnet ut at jeg ER bra nok og nekter å la han kontrollere meg og mine tanker lenger. Det går på selvbilde ditt kjære, så legg vekk tankene om dem to sammen. Han har trolig funnet den han virkelig elsker og han var derfor ikke den rette for deg. Den mannen som virkelig kan elske deg for deg finnes der ute et sted. Og når han kommer må du være trygg i forvissingen om at du er mer enn bra nok. Se lyst på livet, se gleden i alle små ting, vær positiv. Og tenk hver dag at du er mer enn BRA NOK. Ønsker deg alt godt og håper du finner en dag Endret 23. september 2010 av Optimist40
Gjest Ts Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Tusen tusen tuuusen takk for svar! Det rørte meg sånn, fikk tåre i øynene nå. Jeg skal virkelig ta til meg det og du har helt rett. Takk for at du tok deg tid å skrive det, setter pris på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå