Gå til innhold

Skal dere ha nattmat ?

Skal dere ha nattmat ?  

1. 1. Skal dere ha nattmat ?

• ja
      18
    • nei
      19

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi hadde salt suppe og selv om vi var stappmett var det godt med noe salt. Den ble servert ca.01.30 og middag var 17.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vet ikke om jeg hadde tatt sjansen på å servere suppe til lett berusede personer klokka ett om natten......

Rekna med du sikta til oss... Me hadde suppe klokka 01:00 ja, men til gjengjeld var det ingen som var berusa! :wink:

Skrevet

vi skla også ha nattmat (ca kl 1), og TIL personer som er berusa...

Blomkålsuppe

Hva er så "farlig" med å servere suppe til berusa personer da???

Vi starter med middag ca 16,30-17, og vet ikke når kakene kommer på bordet (SÅ langt har vi ikke planlagt enda)

Skrevet

Mm, definitivt nattmat! Vi skal ha middagen allerede klokken 16.00. Festen begynner klokken 19.00 med kaker klokken 20.00. Nattmat allerede i 23 tiden tenker jeg. Vi skal ha Meze, libanesisk fingermat med pitabrød ved siden av, mmmmmm..... :D

Skrevet

Vi skal ikke ha nattmat, synes det holder med middag og kaker. Jeg har lyst at vi skal ha litt frukt og salt snacks i tillegg til kakene. Vi skal ha middag kl 17.00.

Skrevet

Vi kan nok ikke ha middagen før klokken 19 (sent pga fotografering) og hvis vi da ikke er ferdige med middagen før 23 og så skal ha kaker tror jeg ikke behovet for nattmat blir så stort selv om holder på til både ett og to...

Skrevet

Nei, ingen nattmat.

Skal være på hotell, så da er det jaffal ikke aktuelt.

Skrevet

Vi skal ikke ha nattmat. Middag kl.17.30 og bregner kaker og kaffe ca. kl.21.00. Lokalet vi skal være i stenger klokka 02.00, så da blir det ingen nattmat her i gården........

Skrevet

Nattmat. Det er ingenting som er bedre når du er midt i en fest - eller på tampen av den. Mmm....

Skrevet

Tror nok ikke vi skal ha nattmat.

Middagen blir ikke før kl 18.30, vi skal ha 4-retters middag, deretter blir det kaker og chips mm.

Tror nok ikke kaker blir servert før etter kl 24.00. Vi skal nemmelig ha rakettoppskyting da :enig_animasjon:

Skrevet
Nei, ingen nattmat.

Skal være på hotell, så da er det jaffal ikke aktuelt.

Me var òg på hotell! For betasuppe m/brød til pomlag 50 stk. betalte me 4-500,- Synst ikkje det er så værst, akkurat!

Skrevet

Vi hadde lapskaus på nachtspielet.

Skrevet

Selvsagt skal vi ha nattmat! Når kvelden kommer, og en har spist mye søte kaker, så gleder en seg stort yil salt nattmat! Jeg har ikke vært i et bryllup der de ikke serverer nattmat! Vi har middag kl.16, så er det kaffi 19.30, så er det nattmat i 00-01 tiden!Nam! :D

Skrevet

Vi skal ha ordentlig trøndersodd til nattmat, ingenting som varmer og er så godt når det begynner å bli natt som det... Dessuten er det omtrent opplest og vedtatt at sodd skal en ha ut på natta der vi skal gifte oss... Hehe! Tradisjoner skal holdes på, synes jeg... :-)

Skrevet

Hvis vi skal ha nattmat, blir det iallefall Trøndersodd (må jo beholde noen tradisjoner :D)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...