Gjest Socker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Kjæresten og jeg har lekt litt med at hun belønner meg med sex. F eks når jeg har skiftet hjul på bilen hennes. Noen ganger også at jeg liksom har kjøpt tjenester av henne. Det har ikke skjedd noe spes i disse seansene. Det har mer vært en foranledning til noe vi ellers ville gjort. Etter et halvår spurte jeg henne om denne leken var ok. Svaret var at det var helt greit. hun likte å glede meg, men det ga henne ikke noe for egen del. Så lenge etterpå får jeg slengt til meg at jeg nærmest er en drittsekk som liker å utnytte henne med disse lekene. Seksuelt altså. Ikke ellers. Jeg stusser fælt på hva jeg har gjort galt og er såret over måten hun sa det på. Hva syns?
Gjest wild bird Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Hun sier hun liker å glede deg, og har vært med på dette av nettopp den grunnen. Hun har ikke kalt deg en drittsekk for det. Noen ganger gjør man ting for å glede kjæresten sin, selv om en ikke er supergira på det selv. Noen ganger er det bare dumt å spørre om ting man helst ikke burde vite svaret på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå