Gjest Bryllupsgjesten Skrevet 6. oktober 2003 #1 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg var i et bryllup der brudeparet hadde egne ballonger med navnene og monogram på! Det var litt morsomt. Link: http://www.theballooncompany.com/logoballonger.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 6. oktober 2003 #2 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hm... det har eg aldri sett - så det er iallefall originalt... Men for min del trur eg det ville blitt litt vel barneselskap-aktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 6. oktober 2003 #3 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg så det i et bryllupsblad. Det virket veldig fint men er ikke helt min stil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 7. oktober 2003 #4 Del Skrevet 7. oktober 2003 kanskje mer amerikansk??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. oktober 2003 #5 Del Skrevet 7. oktober 2003 Tusen takk for tips..Jeg synes det var litt morsomt jeg da! Mamma sa hun hadde sett ballonger med Peppes på og mente at det burde jo kunne gå an å få navnet våres på ballonger også! Har lyst til å ha det ute... Amerikansk? Tja, er vel egentlig det! Men hver sin smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. oktober 2003 #6 Del Skrevet 7. oktober 2003 Spiller vel ingen rolle om ting er litt amerikansk.... Det er jo de fleste ting. Men klart vi kan sitte her med bindersen og ostehøvelen våres.... Jeg for min del skal nok ikke ha slike ballonger, jeg er nemlig litt "redd" ballonger..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 7. oktober 2003 #7 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ganske orginalt og fint i grunnen, det passer bare ikke inn i vårt lokale ellers en god ide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. oktober 2003 #8 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg sendte mail til de jeg da og det kostet fra 1050kr u/ mva og frakt og oppover for 100stk! Minstebestillingen var på 100stk og det blir jo kanskje litt mange... Men ellers hadde de diverse bryllupspynt i butikken sin, tror nok jeg må ta en tur dit! Jeg elsker nemlig alt mulig dilldall! Der hadde de også ballonger med forskjellig påtrykk, bl.a "Just married" o.l, de kostet ca 400kr for 100stk! Enig med deg, Tex! Hva så om ting er litt amerikansk!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. oktober 2003 #9 Del Skrevet 7. oktober 2003 Synes det er artig jeg, men det passer ikke i det gamle vertshuset vi skal ha festen. Kanskje noen just married ballonger på bilen, men hundre var litt mye.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå