Gå til innhold

Er The Shield noe bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er tv-serien The Shield? Består den av enkeltepisoder, sesongplot (slik dexter og 24) eller serieplot (som lost)?

Er det noen tv-serier den kan sammenlignes med?

Er det mer action eller drama?

Hvordan er The Shield sammenlignet med Pacific Blue? Er det noe av det samme eller er det helt forskjellig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så serien for noen år siden og syntes den var bra. Det er forsåvidt avsluttende episoder, men det er jo også en hel historie som går over hele serien.

Skrevet (endret)

Ja, The Shield er utrolig bra vil jeg si. Det er enkeltepisoder, men også plot som spenner over flere, og sesongplot og som nevnt ovenfor et "serieplot"..

Serien kan trygt anbefales :)

Serien er veldig brutal og virker "realistisk", og den er filmet på en måte som er med å skape det inntrykket.

Vet ikke helt hvilken tv-serie den kan sammenlignes med egentlig. Synes den står ut alene blant mye ræl og noen få andre bautar ;)

Endret av Inx
Skrevet

Hvordan er tv-serien The Shield? Består den av enkeltepisoder, sesongplot (slik dexter og 24) eller serieplot (som lost)?

Er det noen tv-serier den kan sammenlignes med?

Er det mer action eller drama?

Hvordan er The Shield sammenlignet med Pacific Blue? Er det noe av det samme eller er det helt forskjellig?

Mannen min liker det veldig godt! Jeg har ikke fått sett det enda. Spurte mannen min om det ligna på Pacific Blue og da lo han bare. Så svaret der er nok nei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...