Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei mennesker som lyver at jeg vil spy!

Små ting/store ting, hvordan skal man kunne klare og ta dem seriøst?

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Må man ta dem seriøst?

Når mennesker lyver og jeg oppdager det, så bryr jeg meg ikke. Om andre menesker velger å lyve om ting, så anser jeg det som deres problem. Ikke mitt.

Skrevet

Er vel godt på vei jeg og!

Hva er vitsen? lyve om hvor du er etc blir dumt, hvertfall på en offentlig plass!

IDIOTEN!

Gjest Consensio
Skrevet

Fordi mange syns det er enklere enn å si sannheten. Og da kan det være mange grunner, som f.eks. at de er utro, at de er flaue, at de ikke orker mer mas fra den de prater med så de lyver for å slippe billigere unna m.fl.

Skrevet

ja det er helt utrolig! ærlighet varer alltid lengst, tror ikke de som lyver egentlig vet hva konsekvensene blir..

Gjest Consensio
Skrevet

Jo, jeg tror mange som lyver vet hva konsekvensene er, men man skyver problemene inn i fremtiden istedenfor å ta tak i dem i nåtiden.

Skrevet

Godt være sant! Men jeg er en person som tror på ærlighet, stopp lyvingen!!

Kommer ikke noe godt ut av å lyve uansett hvordan man vrir og vender på det til at det skal være greit!

Skrevet

Godt være sant! Men jeg er en person som tror på ærlighet, stopp lyvingen!!

Kommer ikke noe godt ut av å lyve uansett hvordan man vrir og vender på det til at det skal være greit!

Kommer helt an på hva man lyver om og i hvilken setting etter min mening!

Jeg løy bevisst for et par dager siden da jeg ble spandert på middag -var jeg sulten? "Nei, ikke sånn veldig egentlig, ikke så lenge siden jeg spiste sist" (å joda, kjempesulten!!). Hva vil du ha å drikke? Vin? "nei, tar heller et glass vann -prøver å ikke drikke så mye alkohol for tiden" (hadde kjempelyst på et glass vin!) Vil du jeg skal betale taxi hjem for deg -det regner jo? "Nei, vet du -jeg tror jeg har litt lyst til å gå, godt å få rørt på seg litt og det er jo ikke så langt" (Jeg brukte 20min på å gå i pøsregnet)

Så hvorfor løy jeg? Jo, fordi jeg er litt blakk for tiden -og selv om det er kjempehyggelig å bli spandert på så synes jeg også det er kjipt å ta i mot gratis når personen som spanderer vet at man er blakk.., da velger jeg heller en hvit løgn og slår "to fluer i en smekk" -jeg fikk en hyggelig middag sammen med et skikkelig koselig menneske uten å sitte igjen med følelsen av å være en snylter. Maten var kjempegod og vann til maten passet meg helt supert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...