AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Har et godt øye til en fyr, og virker som om han har et godt øye til meg. Hvordan kommer jeg i prat med han? eneste jeg vet vi har av samme interesse er at vi begge har hund, men han vet ikke at jeg har hund tror jeg. Har veldig lyst til å bli bedre kjent med denne fyren, men jeg er ganske sjenert. I tillegg så er han nesten alltid med vennene sine, og da tør jeg ihvertfall ikke å gå bort til ham... Hilsen jente 18
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Hva med å enkelt spørre om han vil være med å ta en kaffe en dag? Eller skyve en lapp med telefonnummeret ditt litt diskre inn i hånden hans?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Prøv å åpne et samtaleemne om noe hunderelatert - så vet han at du og har hund. Kanskje dere kan gå på luftetur med hundene sammen?? :-) Lykke til!!!!
Gjest padawan Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 å innlede samtalen om hund tror jeg kan være ganske smart hvis det er noe dere begge interesserer dere for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå