Gjest Iah Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Jeg har et "nei takk til uadressert reklame"-klistremerke på postkassen min, og det er det uaktuelt å fjerne. Det eneste jeg av og til savner er tilbudsaviser fra dagligvarekjedene. Finnes det noen slik oversikt over tilbud på nettet, eller må jeg klare meg uten?
MellonCollie Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 De aller fleste dagligvarebutikker har sine tilbudsaviser også på hjemmesidene sine. Noen tror jeg også du kan melde deg på å få på mail :klø: Men en samleside med flere, det vet jeg ikke noe om
Gjest Iah Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Midt i blinken Pupsilure! Tusen takk!
Lizz84 Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Jeg har et "nei takk til uadressert reklame"-klistremerke på postkassen min, og det er det uaktuelt å fjerne. Det eneste jeg av og til savner er tilbudsaviser fra dagligvarekjedene. Finnes det noen slik oversikt over tilbud på nettet, eller må jeg klare meg uten? Du kan få de fleste tilbudsaviser på e-post Da får du en mail en gang i uken fra den/ de buttikkene du har bestillt fra.
Gjest Iah Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 Du kan få de fleste tilbudsaviser på e-post Da får du en mail en gang i uken fra den/ de buttikkene du har bestillt fra. Også et godt forslag. Kommer nok til å registrere meg ihvertfall på et par av de butikkene jeg vanligvis handler på, så kan jeg bruke siden som er linket til over ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå