Gå til innhold

Hell's kitchen sesong 8 *SE OPP FOR SPOILERS*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sesong 8 startet i USA i går, er det flere som følger med?

Er JP virkelig ikke med i år? Blir litt stusselig, er jo blitt så vant til den søte belgieren. :( Må si jeg likte den nye introen veldig godt, men har på følelen at jeg har sett noe lignende før?

Har ikke sett ferdig episode 1 enda, men det er allerede flere deltakere som utmerker seg, både på godt og vondt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, har ikke fått med meg at sesongstart har vært, det skal absolutt sjekkes ut. Men det blir jo en skikkelig nedtur hvis JP ikke er med, liker han.

Skrevet

Beste kommentaren:

"What happened to your eyebrows?"

:skratte:

Skrevet

Fikk sett de to første episodene i går. HK er jo HK, så er jo ikke så mye å si på det. Som vanlig er det masse drama på kvinnelaget helt fra starten av. Synes det er skikkelig trist at JP ikke er med. :(

Skrevet

Fikk sett de to første episodene i går. HK er jo HK, så er jo ikke så mye å si på det. Som vanlig er det masse drama på kvinnelaget helt fra starten av. Synes det er skikkelig trist at JP ikke er med. :(

Ja, det har liksom vært så godt å ha JP der, det var han som holdt styr på ting når alle begynte å frike ut!

HK fornekter seg ikke, nei. Vi har jo de vanlige figurene: Bitchen som ingen liker, bimboen, den "gamle" damen som ikke kan noe, den nevrotiske og klønete tjukkasen osv. Men moro er det lell. :fnise:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hæ? Er ikke JP med i denne sesongen?? Det blir jo helt feil. Kommer ikke til å bli det samme uten JP :tristbla:

Skrevet

Oi, rart uten JP ja! :overrasket:

Og duverden, som de kløner...jeg blir nesten fascinert! Særlig siden det er opptil flere executives der også med masse erfaring. Men så er vel produsentene eksperter på å klippe inn alt som går galt også :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...