Meaty Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Sesong 8 startet i USA i går, er det flere som følger med? Er JP virkelig ikke med i år? Blir litt stusselig, er jo blitt så vant til den søte belgieren. Må si jeg likte den nye introen veldig godt, men har på følelen at jeg har sett noe lignende før? Har ikke sett ferdig episode 1 enda, men det er allerede flere deltakere som utmerker seg, både på godt og vondt...
Gjest Iah Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Oj, har ikke fått med meg at sesongstart har vært, det skal absolutt sjekkes ut. Men det blir jo en skikkelig nedtur hvis JP ikke er med, liker han.
Meaty Skrevet 23. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2010 Beste kommentaren: "What happened to your eyebrows?"
Meaty Skrevet 23. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2010 Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=1LwAJSXdnBo
Gjest Iah Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Fikk sett de to første episodene i går. HK er jo HK, så er jo ikke så mye å si på det. Som vanlig er det masse drama på kvinnelaget helt fra starten av. Synes det er skikkelig trist at JP ikke er med.
Meaty Skrevet 24. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2010 Fikk sett de to første episodene i går. HK er jo HK, så er jo ikke så mye å si på det. Som vanlig er det masse drama på kvinnelaget helt fra starten av. Synes det er skikkelig trist at JP ikke er med. Ja, det har liksom vært så godt å ha JP der, det var han som holdt styr på ting når alle begynte å frike ut! HK fornekter seg ikke, nei. Vi har jo de vanlige figurene: Bitchen som ingen liker, bimboen, den "gamle" damen som ikke kan noe, den nevrotiske og klønete tjukkasen osv. Men moro er det lell.
Gjest Linda sofie Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Hæ? Er ikke JP med i denne sesongen?? Det blir jo helt feil. Kommer ikke til å bli det samme uten JP
Mermaid Blues Skrevet 27. september 2010 #8 Skrevet 27. september 2010 Oi, rart uten JP ja! Og duverden, som de kløner...jeg blir nesten fascinert! Særlig siden det er opptil flere executives der også med masse erfaring. Men så er vel produsentene eksperter på å klippe inn alt som går galt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå