AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Inspirert av 1881-reklamen begynte jeg å lure på hva det verste dere har sendt feil, er? Jeg dobbelt- og trippelsjekker før jeg sender melding, så jeg har aldri sendt feil, i alle fall ikke noe ille. Hva er det verste du har sendt? Og hvem ble det sendt til?
Independent_ Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 JEG har ikke sendt så mange feile meldinger. Men venninna mi skulle sende et dirty bilde av seg selv som MMS til typen... La oss bare si at svigersen lo hardt når de mottok bilde av henne i strømper, strømpeholder, stringtruse og ingen BH.
Gjest wahaj Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Har nok sendt et par mld feil. Sist var det ei venninne som trodde hun var i fødsel (svake rier), så jeg skrev at hu måtte ha sex, ligge med sæden lenge i, og få orgasme (skrev noe i den duren), skriver og sender. Så får jeg mld tilbake fra mamma - Hæ? Oops.. Fikk litt latterkrampe da, ja. Har fått ny mobil, så er ikke helt kjent med den ennå (x10 mini pro), og der er jo ikke mld som på de eldre modellene.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Klarte å sende et rimelig rølpete festebilde av meg selv til sjefen
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Personlig er jeg veldig forsiktig med sms'er fordi jeg er redd for at den ikke kommer til rette personen. MEN... jeg har venner som har vært borti det. Ene venninnen min var på jobb på et kjøpesenter og så skulle hun sende melding til en kolega som var et eller sted på senteret. Hun skrev: '**** kan du komme nå jeg må sånn på do!' Problemet var hun hadde to stykker på mobilen som het det samme så hun sendte meldingen til læreren vår i stede. En annen venninne av meg har fått en sms av en venn der hun snakket styggt om henne. Venninnen skulle skulle egentlig sende den til en annen venn.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 Jeg hadde en skikkelig krangel gående med ei kjerring en gang. Vi gjorde til slutt fred, etter flere uker på krigsstien. Sendte en sms til bestevenninna mi samme kvelden: "endelig gjort fred med den hora, bare for å få fred" Gjett hvor den sms'en havnet. SÅ vaaar det pån igjen, denne gangen min feil. Det utrolige er at når all luft ble renset, endte vi opp som venner. Og er det nå, 6 år senere.
Titti72 Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 Jeg sendte en mms av kløfta mi, til mottaker med samme navn som sambissen. Mottakeren er en samarbeidspartner, og siden jeg er daglig leder i bedriften, ble det litt i overkant kleint. Vi inviterte b.la. han på julebordsfeiring i regi av jobben, og det første han sa når vi møttes var: "Så det er sånn du ser ut IRL, Titti" men han kikket dypt ned i utringningen min (som ikke var spess utringet).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå