Gjest idakaroline Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Noen som har erfaring med å ta tatovering i London? Jeg bor nå i London selv, og har utrolig lyst på en liten tatovering, men er usikker på hvilket sted som er mest seriøst siden det er ufattelig mange tatoveringssteder her. Har sett litt rundt på nettet, men har funnet sider som jeg føler selv virker veldig useriøse. Noen som har noen tips og komme med?
SnikkSnakk Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 jeg og venninna mi hadde planer om å ta på Primitive Origins, virker som et seriøst sted, men de ville dessverre ikke ta oss siden vi var turister og de var ganske fullbooka.
Gjest idakaroline Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Aha! Har de en nettside? Kunne vært interessant og sjekket ut!
SnikkSnakk Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Aha! Har de en nettside? Kunne vært interessant og sjekket ut! http://www.primitiveorigins.co.uk/ Der, Mye av arbeidet ser bra ut hvertfall
Gjest idakaroline Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Ja, tok en titt! Jeg er ikke ute etter en sånn kjempe stor tatovering, vil ha en som er litt diskre. Men man kan jo se at de som jobber der virkelig er dyktige!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå