Gå til innhold

BH-spørsmål (amme-BH)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn for å ha det avklart aller først: jeg har så smale skuldre at BH-stroppene har uvanlig lett for å skli av, og det irriterer meg. Jeg vet BH-størrelsen min og har ikke problemer med å finne BHer som passer skikkelig godt, men stroppene kan irritere. Dessuten er det ikke så ofte jeg finner BHer jeg liker form og utseende på (kresen, ja).

Men altså... :sjenert:

Jeg synes amme-BHer ser så fantastisk riktige ut for meg. Jeg liker at stroppen begynner mer midt på brystene enn på de fleste vanlige BHer. Ofte er de glatte også, og jeg liker ikke masse blonder og krimskrams.

Nå har det seg imidlertid sånn at ikke har jeg barn og ikke skal jeg ha barn, så jeg har aldri helt tort å prøve amme-BHer, og vil gjerne høre hva folket her synes om hvordan de er å ha på før jeg kvinner meg opp til å prøve. Hva synes dere om fasong og passform?

(jeg vet at butikkfolka ikke vet noe om barnesituasjonen min og uansett gir blanke, den nølingen er bare i hodet mitt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe problem å bruke amme-bh uten å amme (jeg brukte mine i flere år etter at minstemann var "ferdigammet" :-))! Men jeg synes de var litt klumpete i selve cupen, dobbelt stoff og en knapp el. som føltes "stort" under trange topper ol.

Skrevet

Takk! Det virker logisk. Jeg liker imidlertid solide BHer med vattering i lange baner, så kanskje cupen vil føles bra for meg. Trange topper går det også lite i, så nå føler jeg meg faktisk oppmuntret i mitt begjær etter amme-BH :jepp:

Skrevet

Går vell fint! :)

Ingenting å tenke på! men hugs å bytt om du skal på byen enkveld.. Iallefall om du er singel ;)

Skrevet

Jeg er gift med en mann som overhodet ikke bryr seg om undertøy :ler:

Litt stusslig når jeg prøver å vise fram lekre nye BHer, men det gir stor frihet i forhold til komfort!

Skrevet

Da er det iallefall bare å kjøre på!

Bryr han seg null om sexy undertøy??

Oj, det var da ikkje noe gøyt.. :-/

Men som sagt, bra du ser positivt på det da.. med tanke på comfort. Sexy bher er sjelden de som er mest behagelige å ha på.

Skrevet

Går vell fint! :)

Ingenting å tenke på! men hugs å bytt om du skal på byen enkveld.. Iallefall om du er singel ;)

Hmm ser for meg at mange menn godt kunne likt en bh hvor det er kun å åpne en liten knapp så er puppen klar, sikkert mange som blir tent av det også :P

Skrevet

Tror det med å bare åpne en knapp må testes når jeg har klart å tørre å kjøpe en amme-BH.

Skrevet

Jeg innvesterte i en ammebh for et år siden, som jeg bruker til yoga/pilates eller hjemmedager. De er litt som en joggedress for puppene.. :fnise: Superkomfortable og støtter greit mine litt store pupper (kan ikke gå uten bh, blir for mye hopp og sprett). Har ingen barn/planer om barn, og det sa jeg også til damen i butikken uten at hun døde av sjokk, så jeg sier Go For It! :jepp:

Skrevet

Takk, MarilynM! Jeg blir mer og mer motivert for å teste en.

Skrevet

Jeg har også en ammebh, og jeg kjøpte den bare - uten at verken jeg eller butikkdama kommenterte det. Og jeg kjenner flere som har kjøpt ammebh, uten å egentlig være i målgruppen - så du er ikke den første som har tenkt tanken.

Jeg syns den er god å ha på (mer komfortabel enn bh med spiler) og støtter bra. Så jeg anbefaler deg å prøve. Og, ja, jeg bruker min til hverdags, og ikke bare hjemme/ til trening.

Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe en slik dings som man hekter sammen BH-stroppene med bak på ryggen? Da kan du bruke BH'ene du allerede har og stroppene slutter å gli ned. :)

Skrevet

Takk, Ella_Grey! De ser enormt gode ut.

Hvorfor ikke kjøpe en slik dings som man hekter sammen BH-stroppene med bak på ryggen? Da kan du bruke BH'ene du allerede har og stroppene slutter å gli ned. :)

Har sånt, i flere varianter. De er et herk å sette på, synes jeg, men jeg bruker det på de verste synder-BHene. Den beste jeg har funnet er en liten bit strikk med en klype i hver ende, men den har jeg klart å miste og finner ikke igjen i butikker :(

Jeg har også BHer med bryterrygg og fronthekting, men altfor ofte skorter det på andre ting med dem - vonde spiler, gjør puppene spisse og rare eller sånt. *sukk*

Amme-BHer ser ut som om de vanligvis har akkurat sånn form jeg liker, og mindre plass mellom stroppene, om du skjønner.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hvor får man kjøpt det og hva heter det?

Skrevet

Hvor får man kjøpt det og hva heter det?

Hva heter det, ja... jeg vet neimen ikke. Jeg har kjøpt sånt på Change og Lindex, på Lindex henger de sammen med ekstra BH-stropper og sånt. På Change har jeg spurt etter "sånn ting man holder BH-stroppene sammen med, på ryggen vet du" og blitt forstått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...