Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #1 Skrevet 6. oktober 2003 Hei:) Har et spørsmål, vet ikke om dette er det rette forumet men Kjæresten min har snart bursdag, og i den anledning har jeg litt lyst til å få tatt et litt sexy, elegant bilde av meg selv, og gi det til ham. Men hvor kan jeg få tatt dette? Og jeg burde kanskje få litt hjelp til sminke osv...? Gjerne et bilde med lite klær på. (Ikke vulgært eller noe, men stilig, kanskje svart/hvitt) Og hvis dette er mulig, kanskje det er veeeldig dyrt? Er tross alt student Kan kanskje høres ut som en rar gave, dere tror kanskje jeg er helt på jordet, lider av høyt selvbilde eller noe Men syns nå det hadde vært litt moro jeg da! Og tror jeg kan se ganske ålreit ut også 8) Takker for svar!
Catzy Skrevet 6. oktober 2003 #2 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg kjenner en fotograf som tar bilder for vordende bruder i morgengave til sin tilkommende mann. Gå på www.junew.no . Hun er en veldig bra fotograf. Vet ikke hvor mye hun tar for disse morgengavebildene, 2-3 000 kanskje. Helt billig er det ikke, men kanskje ikke altfor avskrekkende heller. Evt. så kan du låne et digitalkamera av noen, ta bilder med selvutløser og laste bildene over på din datamaskin og slette dem fra kamera, så ingen ser hva du har drevet med. De beste kan du sende til papirfremkalling over internett også. Har prøvd å ta portretter av meg selv, det er utrolig billig moro! Synes ideen din er god. Har tenkt på det samme før. Catzy
Gjest sexysadie Skrevet 6. oktober 2003 #3 Skrevet 6. oktober 2003 gjest Jeg kan kanskje hjelpe deg..... Send en mail er du snill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå