Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri brukt forsikring før, og selv om jeg har lest i vilkårene så aner jeg egentlig veldig lite om hva forsikringer dekker.

Jeg har reiseforsikring. Nå er jeg i utlandet og mistet kamera i bakken. Er dette noe som kan dekkes? For meg høres det rart ut at forsikringsselskaper dekker min klumsethet (i motsetning til tyveri og slikt), men jeg har venninner som sier de har tatt ødelagte mobiltelefoner på forsikringen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri brukt forsikring før, og selv om jeg har lest i vilkårene så aner jeg egentlig veldig lite om hva forsikringer dekker.

Jeg har reiseforsikring. Nå er jeg i utlandet og mistet kamera i bakken. Er dette noe som kan dekkes? For meg høres det rart ut at forsikringsselskaper dekker min klumsethet (i motsetning til tyveri og slikt), men jeg har venninner som sier de har tatt ødelagte mobiltelefoner på forsikringen.

Det kommer helt an på hvilken reiseforsikring du har. Noen av reiseforsikringene har en egen uflaksforsikring inkludert. Ring forsikringsselskapet ditt for å sjekke hva reiseforsikringen din dekker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...