Gå til innhold

Våkne med hodepine hver dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må nesten lage en tråd og spørre om dette... :sjenert: For meg er dette 100% normalt, slik har jeg hatt det i så mange år jeg kan huske, og har alltid trodd at det er vanlig... Inntil jeg tilfeldigvis nevnte det i samtale med en venninne og hun ble helt :hakeslepp:

Jeg har vondt i hodet hver morgen når jeg våkner. Noen ganger går det over, noen ganger ikke. Jeg har mye migrene, men det er ikke migrene jeg våkner med, det er en annen type hodepine. Slik er det alltid. Er det unormalt? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg våknet mye med hodepine før, men så begynte jeg å trene og så har det forsvunnet! :D

Skrevet

Du biter helt sikkert sammen tennene dine om natten. Hør med tannlegen din om det kan virke sånn, og i såfall kan du få en biteskinne, så du slipper å skade tennene dine.

Skrevet

Enten det hun over sier, eller at du kanskje har stramme nakke- og skuldremuskler. Det er lett å stramme disse om natta, særlig hvis man er litt stressa eller ligger feil. Jeg ville tatt en tur til kiropraktor for å sjekke det, evt. gå til legen og be om hans/hennes vurdering. Jeg har hatt samme problem selv, og går jevnlig til både fysioterapi og kiropraktor - og det hjelper!

Du skal ikke måtte ha det sånn!

Skrevet

jeg våkner til tider ofte med hodepine, men da er det pga stiv nakke og at jeg har ligget feil med puten. når det er på det verste så bytter jeg om til tempur-puten som gir veldig god støtte til nakken, og bruker den så lenge det trengs.

Skrevet

Vet du om du snorker mye om natten? Kraftig snorking, evt med pustestopp kan gi hodepine om morgenen. Jeg ville tatt dette opp med fastlegen din, for det finnes hjelpemidler som kan hjelpe.

Skrevet

Kan også komme av noe så enkelt som dårlig eller fuktig luft på soverommet. Det skjer fort om en ikke har et vindu åpent eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...