Gå til innhold

L'oreal Matte Morphose foundation

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg L'oreal Matte Morphose foundation, jeg er lei av mineralfoundation i løs form, så tenkte å prøve noe nytt.

Hva er best å bruke for å påføre denne?? Den er som en mousse i konsistensen. Jeg har brukt fingrene til nå, men føler ikke resultatet blir så bra som det kunne blitt.

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å bruke svamp som er litt fuktet så den ikke suger til seg så mye produkt.

Skrevet

Er veldig spent på den foundationen. Er den bra? :)

Skrevet

Jeg hadde den foundationen, men kastet den. Verre resultat skal man lete lenger etter! Det er i alle fall min mening. Jeg brukte i alle fall fingrene eller en svamp. Fant ingen koster som passet til konsistensen.

Får håpe du blir med fornøyd med den enn meg :)

Skrevet

Jeg synes den virker bra! Bruker en vanlig, flat foundationkost. Man trenger veldig lite produkt for å få et godt resultat, hvis man tar på for mye kan det bli kakete.

Skrevet

Takk for tips! Har prøvd svamp, synes ikke det ble så bra... Skal prøve med flat foundationkost.

Cindarella, det er nok med som alt annet: veldig individuelt. :)

Så langt er jeg veldig fornøyd med min.

Den dekker ikke så bra jeg hadde håpet, men så har jeg jo ikke prøvd med kost ennå ;-)

Skrevet

Jeg elsker den og synes den er best å påføre med fingrene, litt om gangen og heller bygge opp. Med kost og svamp synes jeg den blir knudrete og rar.

Rart hvor forskjellig vi er ;)

Skrevet

Jeg syntes den gav veldig bra resultat. Dessverre fikk jeg skikkelig dårlig hud av den, så er tilbake til mineralpudder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...