CocoPiaf Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 ..jeg har vært noen steder i Oslo.. Coop Obs Løren, Meny Carl Berner og Kiwi men finner det ikke noen som vet hvor det kan kjøpes?
Lumê Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Jeg lette som en gal etter det i fjor, helt til jeg opppdaget det på Remabutikken femti skritt unna der jeg bor Kan jo være verd å sjekke om din Remabutikk har det
CocoPiaf Skrevet 22. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2010 Takk, det skal jeg gjøre !! ..typisk at jeg ikke kommer på akkurat nå hvor det finnes i området!
Gjest strykebrett Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Jeg har pleid å kjøpe det på Ultra i alle fall.
Gjest stillness Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Dette lette jeg også etter en gang.Var innom mange butikker,men fant det ikke i noen.Så var jeg innom rema 1000 og der fant jeg det
CocoPiaf Skrevet 23. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2010 Nå har jeg vært innom Rema 1000, Meny, Rimi, Kiwi og enda en Kiwi, og fant ingenting!! Spurte de på Rema om de hadde det, og de sa at de ikke fikk det inn før slutten av november.. Gjelder dette alle???
Gjest stillness Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 Nå har jeg vært innom Rema 1000, Meny, Rimi, Kiwi og enda en Kiwi, og fant ingenting!! Spurte de på Rema om de hadde det, og de sa at de ikke fikk det inn før slutten av november.. Gjelder dette alle??? Det hadde ikke jeg tenkt på,men kanskje det er en sånn type vare de bare har inne litt før jul.Da kan jo det forklare hvorfor jeg fant nougat på den tiden i fjor. Om kan ha det andre steder er jeg ikke sikker på.
Gjest BabyBlue Skrevet 23. september 2010 #8 Skrevet 23. september 2010 Det er på rimi nedenfor der jeg bor! : D
matentusiasten Skrevet 24. september 2010 #9 Skrevet 24. september 2010 Ica Supermarked på Sjøyst har det ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå