Alvina Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Han ringte meg for andre gang i dag. Jeg ringte mellom det bare for å være litt høflig og fordi jeg liker han kjempemasse. Han er interessert, vi har lett for å prate sammen men har aldri møttes unntatt familesammenkomster. Vi er ikke i familile, men har felles venner. Jeg klarte lirke ut av han at han har dame, men han sa at det var bare forid han synes så synd på henne. Javel, sa jeg, da får vår felles venn invitere oss og din dame på middag en dag. Straks jeg så meldingen og forsto at det var han, ble jeg nesten kåt. Men ikke etter mer info. Han er litt påtrengende i tlf og vil lage en avtale med meg. Jeg sa at vi kan ringe om det en annen dag. Jeg kan jo forstå han. Men likevel ige. Haz så lyst å møte han, men hvis han har av symptati narret en kvinne i vel ett år, da synes jeg han kan glemme meg litt... Jeg ble skuffet, trodde han var mer seriøs, hvis og om det finnes.
I Grosny Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Jeg tror du har møtt en mann av kjærlighet. En som elsker kvinner. En som er raus med kjærlighet. En som har nok til flere. Men det er litt dårlig gjort at han prater ned dama si. Man skal ikke snakke stygt om de man elsker. Jeg tror han har for liten selvtillitt, og av den grunn tror han må si at han er på vei til å kutte ut henne for å komme inn i deg.
Alvina Skrevet 22. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2010 Eh, jeg forstår hva du mener, men han pratet ikke negativt om henne, bare satte meg inn i situasjonen og fortalte at han føler seg litt bundet, at han først ville hjelpe henne og at hun mener de er ment to bee. Jeg spurte ikke, han bare fortalte. Når jeg fikk en viss oversikt og forsto litt mer, etter noen år uten kontakt, sa jeg at han har jo valgt henne, siden han ringer henne hver kveld. Han var enig, men inviterte meg likevel. Jeg takket nei og sa at dette ble litt for mye på en gang.
I Grosny Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 (endret) Eh, jeg forstår hva du mener, men han pratet ikke negativt om henne, bare satte meg inn i situasjonen og fortalte at han føler seg litt bundet, at han først ville hjelpe henne og at hun mener de er ment to bee. Jeg spurte ikke, han bare fortalte. Når jeg fikk en viss oversikt og forsto litt mer, etter noen år uten kontakt, sa jeg at han har jo valgt henne, siden han ringer henne hver kveld. Han var enig, men inviterte meg likevel. Jeg takket nei og sa at dette ble litt for mye på en gang. Liksågreit. Jeg tror du passer best til en endamesmann, og dama hans hadde vel ikke likt situasjonen heller. Jeg synes du er flink som klarer å rydde deg unna. Endret 22. september 2010 av I Grosny
Gjest fireflies Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 I respekt for henne, burde du holde deg unna frem til det er slutt. Hvis det i det hele tatt blir slutt, så burde du egentlig bare holde deg unna da også.
Alvina Skrevet 22. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2010 Ja, jeg ville vel ikke funnet ut at han har dame før vi hadde møttes hvis jeg ikke hadde vært litt nysgjerrig... Var ikke det heller, men spurte han rett ut etter en lang samtale: du som er så pen, kan ikke tro at du har vært helt singel i tre år nå. Selvsagt holder jeg meg unna han. Han tror kanskje dama mener de er sammen, det var jo også et svar. Men han var jo ærlig når han fikk spørsmål fra meg, jeg ble litt sjokkert faktisk. Liker han veldig godt, han er fin å prate med og å le sammen med. Men har forstått at han er opptatt. Hvorfor han valgte ringe meg, er hans problem og han sank i mine øyne, men jeg forsto hva han sa. Det er noe han må finne ut av selv. Dette vil jeg ikke og jeg føler meg faktisk litt skuffet, han har ringt og meldet meg, derfor ringte jeg tilbake i kveld. Bare tenker, enda en idiot jeg ikke har behov for i livet mitt... Tenkte faktisk at han var singel når han ringer meg og ble veldig glad og gledet meg og gruet meg når jeg ringte han. Hva er dette lureriet. Jeg skal be felles venner inkl han finne noen som er single og invitere meg på middag og på date uten at jeg har møtt de før!!!
Jade Skrevet 25. september 2010 #7 Skrevet 25. september 2010 Hvis han er sammen med ei jente fordi han synes synd på henne, så får han være trofast mot henne fordi han synes synd på henne. Når han oppfører seg som en voksen, slår opp med henne, så hun kan gå videre med livet sitt, SÅ kan han tenke på å finne seg noen andre (f.eks. deg). Hvis dere blir sammen. Hvordan kan du da vite om han holder på med andre? Kanskje han sier til disse damene at han bare er sammen med deg fordi han synes synd på deg... For meg høres det ut som en dårlig unnskyldning for å få i pose og sekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå