Gjest Uglefot Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Kunst kan jo være så mangt. Mange er ekstreme for å få frem sitt budskap. Noen ganger synes jeg kanskje enkelte er litt for ekstreme slik at fokuset fra budskapet blir borte tenker jeg.. Slik som kanskje i dette tilfellet glitterbæsj
Gjest fireflies Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Budskap er ikke så viktig for de oppmerksomhetsyke
Gjest Uglefot Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Budskap er ikke så viktig for de oppmerksomhetsyke Men hun må da skjønne at man kan få oppmerksomhet av andre ting enn å få baizen pressa opp i baken?..kanskje jeg er for konservativ..
påtuppa Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Det som er verst er jo faktisk at folk betaler penger for å se dette mølet.
Gjest fireflies Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 Men hun må da skjønne at man kan få oppmerksomhet av andre ting enn å få baizen pressa opp i baken?..kanskje jeg er for konservativ.. Man skulle tro det, men i dagens samfunn kan det meste kalles kunst, og det er jo et lett påskudd for å få oppmerksomhet.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 De fleste nakne keiserne er å finne i kunstens verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå