well done Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 NÄ har det gÄtt sÄ langt at jeg fÄr mensen pÄ den 12. dagen! AltsÄ 16 dager med mensen. Dette gÄr jo ikke ann. Legen min sier at det vil gÄ seg til ettervert, men jeg begynte pÄ qlaira pillen for snart et Är siden! I begynnelsen var det bare litt lengre perioder, men nÄ har det strukket seg til over to uker. Jeg skal selvfÞlgelig snakke med legen og bytte over til en annen pille, men er det noen som har opplevd noe liknende? Med qlaira eller noen andre p-piller? Jeg har sÄvidt gÄtt pÄ lolette(?) i tre mnd fÞr qlaira, men da fikk jeg ogsÄ lange blÞdninger. Er det noen som vet noe som helst om dette? Har hÞrt med legen og ringt til en sÄnn opplysninstelefon for barn og unge, men begge disse har sakt at det ikke er noe farlig. Bare veldig slitsomt og irriterende for meg!
pÄtuppa Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Jeg opplevde det samme da jeg gikk pÄ cerazette. Flere mÄneder opphold, sÄ tre uker mensen, sÄ noen mÄneder uten, to uker mensen osv. Helt ustabilt og forferdelig. Jeg fikk ogsÄ vite at det kom til Ä gÄ seg til, men jeg ga opp. Har ikke gÄtt pÄ p-piller pÄ to Är snart, og har ingen planer om Ä begynne igjen heller. Det finnes alltids andre metoder.
Gjest Anonym Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 NÄ har det gÄtt sÄ langt at jeg fÄr mensen pÄ den 12. dagen! AltsÄ 16 dager med mensen. Dette gÄr jo ikke ann. Legen min sier at det vil gÄ seg til ettervert, men jeg begynte pÄ qlaira pillen for snart et Är siden! I begynnelsen var det bare litt lengre perioder, men nÄ har det strukket seg til over to uker. Jeg skal selvfÞlgelig snakke med legen og bytte over til en annen pille, men er det noen som har opplevd noe liknende? Med qlaira eller noen andre p-piller? Jeg har sÄvidt gÄtt pÄ lolette(?) i tre mnd fÞr qlaira, men da fikk jeg ogsÄ lange blÞdninger. Er det noen som vet noe som helst om dette? Har hÞrt med legen og ringt til en sÄnn opplysninstelefon for barn og unge, men begge disse har sakt at det ikke er noe farlig. Bare veldig slitsomt og irriterende for meg! Hei! Jeg gÄr pÄ Loette nÄ. Har hatt problemer med lange blÞdninger jeg ogsÄ, derfor ville jeg bytte og legen anbefalte meg Qlaira, som jeg skal begynne pÄ om ca en uke.. Er veldig spent pÄ om denne p-piller fungerer bedre for meg.
Avalon Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 Jeg har brukt fÞlgende p-piller som gav meg langvarige blÞdninger, gjerne 5 mnd i strekk: - Loette - Yasminelle - Yasmin - Cerazette Jeg har endometrose sÄ halvparten av poenget med pillene er at jeg IKKE skal ha blÞdninger. Brukt microgynon nÄ, disse har virket veldig bra, men har mulig fÄtt andre bivirkninger av dem. Fikk derfor resept pÄ Qlaira. Tok fÞrste pille igÄr, og bare timer etter begynte jeg Ä blÞ Etter min erfaring lover ikke det bra, sÄ derfor gÄr jeg tilbake til microgynon og vil heller prÞve Ä finne noe som kan holde bivirkningen (jeg kanskje har fÄtt av dem) i sjakk. Heller det enn det jÊvlige stresset med Ä "se om det kanskje gÄr seg til", det har jeg allerede slÞst bort mange Är pÄ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ