strangewolf Skrevet 22. september 2010 #1 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg har hørt at på endel hoteller i utlandet blir kvinner kontaktet på med tilbud om sex. Det er jo ikke uvanlig at menn får dette tilbudet og blir oppringt på rommet. Jeg tenker ikke på situasjoner der man blir sjekket opp ute på byen i syden , det skjer hele tiden. Jeg har blitt fortalt at noen kvinner tar med seg koranen for å legge den på nattbordet i muslimske land for å unngå henvendelser. Værelsepikene sladrer nemlig til noen dersom det er en vestlig kvinne der. Har også hørt kommentarer fra forretningsreisende kvinner om at de på enkelte hoteller har fått veldig bra service (med et lurt smil). Hvor vanlig er dette? noen erfaringer? sw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #2 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg har hørt at på endel hoteller i utlandet blir kvinner kontaktet på med tilbud om sex. Det er jo ikke uvanlig at menn får dette tilbudet og blir oppringt på rommet. Jeg tenker ikke på situasjoner der man blir sjekket opp ute på byen i syden , det skjer hele tiden. Jeg har blitt fortalt at noen kvinner tar med seg koranen for å legge den på nattbordet i muslimske land for å unngå henvendelser. Værelsepikene sladrer nemlig til noen dersom det er en vestlig kvinne der. Har også hørt kommentarer fra forretningsreisende kvinner om at de på enkelte hoteller har fått veldig bra service (med et lurt smil). Hvor vanlig er dette? noen erfaringer? sw Må nok dessverre skuffe dine teoretiske fantasier og fortelle deg at som en som jobber for et seriøst større selskap, så bestiller man ordentlige hoteller sammen med kolleger. Man går gjerne ut med sine kolleger og spiser om kvelden og dagen etter det møter hele dagen. Så er man slitne og vil ta flyet sammen hjem igjen. Så er det nok en dag på kontoret, inntil det igjen er samme type reise. Du er kanskje bare en student som drømmer og har lest for mye magasin? Virkeligheten er nok ikke slik. Vi som jobber, vi jobber. Vi resier ikke på sextur, når vi jobber for seriøse arbeidsgivere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 22. september 2010 #3 Del Skrevet 22. september 2010 Enig med AB#2. Ein er stort sett så sliten på slike turar, har masse dokument å lese og ting å førebu til dagen etter. Ofte har ein møte heile dagen, så skal ein jobbe med det ein har diskutert og lage eit forslag eller utkast til noko til dagen etter, så det blir ofte middag på rommet viss ein ikkje går ut med nokon av dei ein har møte med. Nokre av dei kjedelegaste kveldane i mitt liv har eg hatt på hotellrom rundt omkring, med alle fasilitetar til stades, men verken overskot eller lyst til å nyte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 22. september 2010 #4 Del Skrevet 22. september 2010 Må nok skuffe de som tror at forretningsreiser er kinky greier. Skal innrømme at jeg kysset en jeg møtte på forretningsreise før sommeren, men stort sett har vi et tett program og vi er jo på jobb, ikke sjekketur. Men tilbud om ekle ting har jeg fått. Takket så klart nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 22. september 2010 #5 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Enig med AB#2. Ein er stort sett så sliten på slike turar, har masse dokument å lese og ting å førebu til dagen etter. Ofte har ein møte heile dagen, så skal ein jobbe med det ein har diskutert og lage eit forslag eller utkast til noko til dagen etter, så det blir ofte middag på rommet viss ein ikkje går ut med nokon av dei ein har møte med. Nokre av dei kjedelegaste kveldane i mitt liv har eg hatt på hotellrom rundt omkring, med alle fasilitetar til stades, men verken overskot eller lyst til å nyte det. Det stemmer. På reiser med jobb er man gjerne for sliten og trett til å nyte fasilitetene ved hotellet. Man vil bare på rommet og slappe av. Kanskje gå ut en tur i ny by/land, gjerne med de andre kollegene en reiser med. Slike dager består mest av planlegging/møter. Høres ut som om TS har en fantasifull oppfatning av hvordan man har det på jobb under reiser. På jobb er man i jobbmodus, og det mest spennende man kan oppleve er kanskje en middag ute med kolleger/jobbforbindelser. Man er tross alt på jobb under hele denne tiden, forstår du. Endret 22. september 2010 av gjestdeluxe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå