Gå til innhold

Motivasjon for parforhold

Steinar40

Anbefalte innlegg

Det skal du ha, du er en djevel til å ro... i ring.

Og hvor fikk du shoppingen fra?

Jeg har vært ute jeg også, shoppet har jeg også - shoppet mat, det er nødvendig og kan også kategoriseres under katalogen shopping.. shopping er altså så mangt, og det vil si at du også shopper. :gjeiper:

Jeg har god fantasi ;)

Og jeg må faktisk innrømme at jeg kan syns det er artig å shoppe mat :smoke:

Men der stopper det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes forøvrig ikke shopping som i klær o.l er noe negativt hos kvinner- så lenge det står i stil med forbruk og inntekter.

Jeg shopper klær kanskje 3-4 ganger i året totalt, for å få tak i nødvendige årstids relaterte plagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det øyeblikket da jeg våkner opp, snur meg rundt og kan se på min kjære i flere timer mens han sover... det er priceless... det er så tydelig for meg at jeg elsker ham. Og at jeg nyter å bare se..... Jeg velger å være i et parforhold fordi du alltid har en som kan lytte, ta vare på meg og gi meg det jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forøvrig ikke shopping som i klær o.l er noe negativt hos kvinner- så lenge det står i stil med forbruk og inntekter.

Jeg shopper klær kanskje 3-4 ganger i året totalt, for å få tak i nødvendige årstids relaterte plagg.

Nei, det er faktisk en stor fordel med ei kvinne. For da slipper nemlig jeg å bekymre meg om det :smoke:

Det forutsetter imidlertid at hun ikke bruker shopping som antidepressiva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ferier er en styggedom, Djevelens verk, rett og slett..

Skulle ikke forundre meg mye om Djevelen er sjefen over turistnæringen, ja :ler:

Men ellers har jeg ikke noe imot en fin ferie som ikke bare er stress og køer og folkemengder overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på ferie i ti dager, bodd hos venner og kost meg skvett i hjel. GÅr fint det også...

Og det er du sikker på, venner, kost deg... veldig naivt men etter mitt syn høres det veldig hyggelig ut :)

Jeg har på følelsen av at jeg har svart på denne tråden før... eller i mange tilsvarende tråder.. :roll:

Endret av Prøvis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på ferie i ti dager, bodd hos venner og kost meg skvett i hjel. GÅr fint det også...

Fordelen med å være singel er at du gjør akkurat som du selv vil på dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du vil igjen ha en tråd til å handle om at man ikke kan dra på ferie når man er i forhold...

Nei. Men i et parforhold bestemmer man ikke sånt på egenhånd.

Denne tråden handler om motivasjonsfaktorer for parforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg klar over, og det har jeg også svart på. Det er du som påstår at ferier og kvinner er farlige. Så da er vel motivasjonen din å ikke være i et parforhold....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg klar over, og det har jeg også svart på. Det er du som påstår at ferier og kvinner er farlige. Så da er vel motivasjonen din å ikke være i et parforhold....

Foreløpig er den nok det, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis vi sier 90% (9 av 10) så skal jeg være enig med deg.

Greit, så sier vi 90 %. Fortsatt så er sjansen veldig liten for at du finner deg en i de resterende 10 %.

Det viktigste er at det er fremtidsrettet vil jeg påstå. Et sikkert og godt fundament å bygge videre på.

Ja, shopping er viktig vettu ;):ler:

Hva i himmelens navn svarer du på her? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, så sier vi 90 %. Fortsatt så er sjansen veldig liten for at du finner deg en i de resterende 10 %.

Tja, jeg har alltid vært veldig "heldig" sånn sett.

Hva i himmelens navn svarer du på her? :bond:

Jeg så for meg lørdagshopping i mitt indre øye :smoke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som mottiverer meg er at jeg har bøtter med kjærlighet jeg ønsker å ødsle på noen.

Jeg ønsker også å ha en jeg kan regne med, som er der og som jeg kan falle til ro med og bli elsket av.

Økonomisk så har jeg det helt utmerket alene, sosialt også, og sex blir ofte litt uviktig for meg når jeg er singel, så motivasjonen er ikke der.

Men å ha en å dele gode og dårlig dager med over år, det hadde vært fint! :yvonne:

Signerer denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Det som mottiverer meg er at jeg har bøtter med kjærlighet jeg ønsker å ødsle på noen.

Jeg ønsker også å ha en jeg kan regne med, som er der og som jeg kan falle til ro med og bli elsket av.

Økonomisk så har jeg det helt utmerket alene, sosialt også, og sex blir ofte litt uviktig for meg når jeg er singel, så motivasjonen er ikke der.

Men å ha en å dele gode og dårlig dager med over år, det hadde vært fint! :yvonne:

+1 Mhm!

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...