Gjest Niema Skrevet 2. oktober 2010 #241 Del Skrevet 2. oktober 2010 Steinar er, i motsetning til de aller, aller fleste andre mennesker, fullstendig ute av stand til å lære noe. Dessverre. (Det er jo også derfor trådene hans her på forumet blir så lange.) Ja det har jeg skjønt :dåne: Men jeg skal ha et svar om jeg så må banke det ut av han :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 2. oktober 2010 #242 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ja det har jeg skjønt :dåne: Men jeg skal ha et svar om jeg så må banke det ut av han :slår: Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 2. oktober 2010 #243 Del Skrevet 2. oktober 2010 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 2. oktober 2010 #244 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hvem har sagt at jeg stolte på det? Men jeg måtte altså ta sjansen for å få se om det var mulig å få til noe fornuftig i sammen i praksis - eller ikke. Hvis du ikke stolte på det er det iallefall ekstremt (!!!) naivt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #245 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) BURDE lært og HAR lært er to forskjellige ting. Hva HAR du lært? Lært og lært, fru Blom Det er ikke mulig å lære noe sånn direkte i denne sammenhengen slik jeg ser det. Men du og andre er sikkert av en helt annen mening Det som er interessant er imidlertid å få vite hva som motiverer andre. Men ettersom man er ulike individer så vil ikke det si at det som motiverer andre nødvendigvis vil motivere meg også. Men man kan jo aldri vite. Kanskje finnes det en ekstremt motiverende faktor som jeg har oversett Endret 3. oktober 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #246 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvis du ikke stolte på det er det iallefall ekstremt (!!!) naivt... Tja, man kan jo filosofere over om det var naivt eller dumt. Det var uansett gambling. Men jeg var altså nødt til å gjennomføre det, koste hva det ville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 3. oktober 2010 #247 Del Skrevet 3. oktober 2010 Lært og lært, fru Blom Det er ikke mulig å lære noe sånn direkte i denne sammenhengen slik jeg ser det. Men du og andre er sikkert av en helt annen mening Det som er interessant er imidlertid å få vite hva som motiverer andre. Men ettersom man er ulike individer så vil ikke det si at det som motiverer andre nødvendigvis vil motivere meg også. Men man kan jo aldri vite. Kanskje finnes det en ekstremt motiverende faktor som jeg har oversett Jo Steinar, du har lært noe. Du har lært hva som motiverer andre. Du kan ikke avskrive dette som lærdom selv om disse motivasjonsfaktorene ikke automatisk gjelder for deg per i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 3. oktober 2010 #248 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jo Steinar, du har lært noe. Du har lært hva som motiverer andre. Du kan ikke avskrive dette som lærdom selv om disse motivasjonsfaktorene ikke automatisk gjelder for deg per i dag. Også hadde det vært hyggelig om han hadde lært at ikke alle tenker det samme.. ? At ikke alle er like som han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 3. oktober 2010 #249 Del Skrevet 3. oktober 2010 Også hadde det vært hyggelig om han hadde lært at ikke alle tenker det samme.. ? At ikke alle er like som han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #250 Del Skrevet 3. oktober 2010 Også hadde det vært hyggelig om han hadde lært at ikke alle tenker det samme.. ? At ikke alle er like som han. Det lærte jeg når jeg var liten gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 3. oktober 2010 #251 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det lærte jeg når jeg var liten gutt. ..Har du glemt det da?... Ettersom du allid skriver "alle menn har alltid... " osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #252 Del Skrevet 3. oktober 2010 ..Har du glemt det da?... Ettersom du allid skriver "alle menn har alltid... " osv.. Nope. Jeg glemmer aldri noe. Og jeg skriver som regel "de fleste menn" (eller kvinner). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå