AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_SHOE&shoptype=S Lurer litt på å kjøpe disse skoene, men jeg er litt usikker på hvordan de vil bli seende ut på. Blir det for maskulint kanskje? Har vært på leting etter litt "tøffe" sko i det siste, og dette er det nærmeste jeg har kommet det jeg leter etter. Noen som har dem, eller har sett dem på noen irl?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 http://files.hm.com/media/products/865/DXL865_77712_09090_38_8982.jpg Denne burde virke
iskaffe Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 De var jo tøffe, men personlig synes jeg de blir litt for biker-aktig, og såla var litt tykk. Men smaken er som baken.
LineGourmet Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 Jeg syns sko fra H&M generelt ser litt billig og rare ut. De har litt sånn merkelig passform. Jeg har også lyst på biker boots, men vil nok velge ekte skinn. F.eks Roots mod 443. Se eurosko-sidene.. finner ikke link
VirreVapp Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 Jeg elsker slike typer sko. Men har ikke hatt noen god erfaring med skoa fra HM.. Og har sett mange butikker med lignende typer sko som jeg synes er finere og med litt kulere detaljer.. Synes det her så litt "plastikk" ut, men er litt vanskelig å bedømme ut fra bildet..
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 kjøpte meg et par støvletter på h&m idag, nedsatt til 200 kr. veldig fine. men så det da jeg kom hjem og prøvde begge to samtidig, det ene skaftet er mye høyere enn den andre.. kjekt...
cindarella Skrevet 23. september 2010 #8 Skrevet 23. september 2010 Synes skoene var kule! Det eneste er at skoene til hm har en dårlig kvalitet. På pumps eller lignende sko kan det være greit å kjøpe de på hm, for de blir ofte bare brukt en gang eller tre, eller til en spesiell anledning. Skoene du har sett på kommer du vel til å bruke til hverdags, så du kommer mest trolig til å bli skuffet over kvaliteten. Men, samtidig, skoene koster bare 300, så det er vel kanskje "verdt" det uansett. Kule var de i hvert fall :-)
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #9 Skrevet 23. september 2010 Det er nettopp det, de er jo så billige at jeg ikke forventer bra kvalitet uansett. Men det er ikke akkurat slike jeg vil ha da, egentlig, jeg leter etter noen med et mer slitt og rocka preg, uten for mange harry detaljer som lenker osv. -TS
Gjest WendyClear Skrevet 23. september 2010 #10 Skrevet 23. september 2010 (endret) Jeg har kjøpt disse her :din sko Synes de ser litt tøffere og mer gjennomført ut en HM sine, men smaken er som baken. Endret 23. september 2010 av WendyClear
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #11 Skrevet 23. september 2010 Jeg har kjøpt disse her :din sko Synes de ser litt tøffere og mer gjennomført ut en HM sine, men smaken er som baken. De har jeg kjøpt også
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #12 Skrevet 23. september 2010 har sett på dem, men de hadde litt for mye stæsj på seg for min smak, synes det blit litt harry. -TS
Gjest Badabing Skrevet 23. september 2010 #13 Skrevet 23. september 2010 Jeg har kjøpt disse her :din sko Synes de ser litt tøffere og mer gjennomført ut en HM sine, men smaken er som baken. De likte jeg bedre Jeg synes sånne sko er veldig stilige, men har ikke turt å kjøpe meg noe lignende enda. Også synes jeg de passer best på lange, tynne mennesker (altså ikke meg).
Gjest wild bird Skrevet 23. september 2010 #14 Skrevet 23. september 2010 Syns de i linken til TS var tøffe. Kunne tenke meg noe liknende selv Når det gjelder sko fra HM - vel, jeg er ikke imponert. Kjøpte et par skoletter derfra, og de er så vonde at jeg orker ikke ha de på. Og de ser helt merkelige ut, runde og rare over vristen. Godt de ikke kostet mer enn 300 kroner :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå