AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Jeg fant nettopp denne artikkelen: http://www.side3.no/article2988565.ece I første avsnitt står det "Jeg er veldig glad i tafsing, så hver gang jeg blir tafset på blir jeg veldig sjarmert. Jeg liker den gamle femteklasseflørtinga. Den klarer norske menn bare å hoste opp klokka fire om natta." Du verden, her har jeg helt siden jeg var gammel nok til å vite hva det betyr trodd at kvinner ikke liker det, hvis de likte det så måtte det være en de kjente godt og hadde litt "opplegg" med. Jeg har ikke sett på dette programmet, men jeg ble nysgjerrig på overskriften i Nettavisen. Er det bare Tusvik som har det sånn, eller er det flere kvinner der ute som savner tafsing? Dessuten, er det egentlig noen forskjell på tafsing og klåing, og hva er i så fall forskjellen?
Gjest Raindrops Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Jeg liker ikke å bli tafset på av andre enn en eventuell kjæreste eller en flørt. Da kan man også begrense seg når man er ute blant folk. Tafsing slik jeg ser det er ikke det samme som å stryke noen på armen. Jeg ser på det som et annet ord for klåing, og klåing er ekkelt.
Gjest wild bird Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Nå er Sigrid Bonde Tusvik komiker, så jeg regner med dette er sagt i en humoristisk tone.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Selvsagt liker kvinner at menn tar på de! Visste du virkelig ikke det?! Get real.."tafsing" er et begrep for de ytterst umodne.
Gjest Awsome Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 Av kjæresten - gjerne. Av fremmede/andre - så absolutt ikkje.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 Kan jo spørre om menn liker å få ørefik?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 Av kjæresten - gjerne. Av fremmede/andre - så absolutt ikkje. enig
Meridian Skrevet 22. september 2010 #8 Skrevet 22. september 2010 (endret) kanskje noen veldig veldig fåtall av kvinner liker å bli tafset på, men her i gården vanker det en ørefik. Men om kjæresten min gjør det og jeg er i humør til det, er det bare koslig Endret 22. september 2010 av meridian
Antlers Skrevet 22. september 2010 #9 Skrevet 22. september 2010 Tafsing liker jeg ikke uansett, men setter stor pris på å bli berørt (på forskjellige måter) av kjæresten. Tafsing for meg er litt sånn "Ta tilfeldig tak i en pupp og klemme til fordi man ikke har impulskontroll" eller "prøve å stikke hånda opp under skjørtet på noen, fordi man så noe man ble kåt av". Huff.
SusanneGullet Skrevet 22. september 2010 #10 Skrevet 22. september 2010 Det kommer veldig ann på. Tafsing kan være både deilig, men også utrolig plagsomt, det kommer ann på om persjonen som tafser vet hva han driver med.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #11 Skrevet 22. september 2010 En fyr i fylla sto å klappet meg på skulder konstant, dessuten er jeg ikke den høyeste, ergo blir jeg jo litt dullet med. Jeg nsynes det er gleskt og absolutt ikke sjarmerende. Jeg fordrar ikke å få fremmedes hender rundt på meg konstant.
Snipa Skrevet 22. september 2010 #12 Skrevet 22. september 2010 Kan jo spørre om menn liker å få ørefik? Noen liker å få det og mere til: http://www.kjendis.no/2010/09/22/kjendis/wipeout/ballbusting/synnove_skarbo/13509131/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå