Gå til innhold

Jeg måtte rett fra trening til legevakta,deretter Ullevål i

Anglofil

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg kanskje vet hvordan det er for gutta å ha nyrestein..Eller når nyresteinen løsner...Nå skal dere høre...

Var på trening i går som vanlig,da ei jente på treninga,L,kommenterte i garderoben at jeg så så bleik ut.Jeg feide det vekk og sa at jeg var litt trøtt og sliten etter en hard skoledag...

Hele karategjengen ruslet opp til treningssalen,og da vi sto og ventet på at partiet foran oss skulle blui ferdige begynte jeg å klage over stikking nederst i magen...

Så kom jeg inn i treningssalen,spurte trenrn om jeg kunne sette meg ned lite,dertter måtte jeg legge meg ned,for det gjorde så vondt.Jeg spurte om jeg kunne gå på do,for jeg trodde kanskje det hjalp.På vei ut besvimte jeg av smertene....L,hjalp meg ned til garderoben,hvor jeg besvimte igjen..Heldigvis slo jeg aldri hodet siden L var sammen med meg begge gangene.Derfra ringte de pappa,som jobber drosje,som kjørte meg til legevakta..Der trodde de det var blindtarmen.Ble sendt rett til Ullevål.

Heldigvis var det ikke blindtarmen,etter man ge undersøkelser,fasting og observasjon i natt konkluderte de med at det "bare" hadde vært en Cyste som hadde løsnet og sprukket fra eggstokkene.......Vel,vel,det er sjelden jeg er syk,så dette var noe nytt for meg..Nå skjønner jeg hvordan man kan svime av for mye smerter,slik mamma har gjordt noen ganger...

Vel,vel,ønsket bare å dele dette...Håper inderlig det bare er et engangstilfelle,men jammen var det vondt..

Hilsen 15 åring med øm mage...

yvonne_karatekidgirl smilejente.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: yvonne den 2002-05-03 17:31 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at det ikke var noe farlig da icon_smile.gif

Selv om det må ha vært jævlig når det stod på!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes ikke ut som en ålreit opplevelse.

Godt at det ikke var noe alvorlig med deg da! icon_smile.gificon_smile.gif

Sender en stoor klem til deg. icon_wink.gif

Håper det går bedre med magen din.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

det er vel ikke bare menn som får nyrestein, vel...? er det ballestein du mener? (hva i huleste ER egentlig ballestein?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...