Gå til innhold

Julebord - jobbårets høydepunkt?

vixen

jobbårets høydepunkt?  

1 stemme

1. 1. jobbårets høydepunkt?

• ja - absolutt!
      5
    • neitakk - styrer unna!
      21

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke julebord...

Jeg synes det er ukoselig når sjefen blir smårusa/full(enda verre..)

Jeg liker ikke å drikke sammen med kollegaer..det er mye som kan komme til overflaten på slike arr. og deter ikke alltid like heldig.

Hilsen Leya..the partypooper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Er vel ikke akkurat årets høydepunkt nei...jeg jobber i staten, så sponse 5-stjerners julebord med fri tilgang til alkohol kan vi bare glemme uansett. Vi må betale en del selv, og det er uansett det samme litt kjedelige opplegget hvert år - først spiser man til man sprekker (har jo tross alt betalt egenandel for dette!), og deretter drikker man til man spyr..hehe. Jeg er overhodet ingen festbrems eller motstander av overdreven alkoholbruk, men det pleier liksom aldri å ta helt av disse julebordene våre. Vi har alltid julebordet på jobben, og der er det 100% røykfritt, noe som også skaper trøbbel for svake meg som ikke klarer å holde meg unna siggisene når det er øl med i bildet, sukk. :kul:

Men har jeg anledning pleier jeg å gå - jeg og et par av den "yngre" garde (dvs. vi i 30-årene hm.. :ler: ) bruker å smyge oss ut på byen etter at den obligatoriske caffe avecen er gjennomført..for ordens skyld - snittalderen på jobben min er nok godt over 50. Og de er morsomme på sin måte, men altså - en hel kveld kan bli i meste laget! Dessuten orker jeg ikke all denne aquevitten... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...