AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Jeg skiftet passord på e post adressen min nå nettopp. Jeg må ha skrevet inn noen feil bokstaver to ganger! Jeg er enda ikke logget ut av yahoo mail. Hva kan jeg gjøre jeg har for øyeblikket lagret så mye til jobben min og alt mulig på den e-post adressen. Var derfor jeg skulle skifte passord men så var jeg så stressa. :grine:
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Jeg har altså skrevet feil nytt passord 2 ganger. Da jeg skulle skifte passord på yahoo mail. Nå vet jeg jo ikke mitt nye passord men det er ganske langt vet ikke hva jeg gjorde feil. Kan jeg gjøre noe annet enn å gjette og gjette siden jeg enda er innlogget?
Gjest Nedfall Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Siden du enda er innlogget, har du ikke tilgang til noe som heter "my profile/min profile", "Innstillinger/Settings" eller lignende.. ? Kjenner ikke yahoo, men du var vel inne på noen av disse, når du endret passordet.. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå