Gyda Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Familien har tenkt å tilbringe 5-6 dager på Tenerife i høstferien - dvs 2. uka i oktober. Noen som har vært på Tenerife før og har gode hotell-tips? Vi er 2 voksne og 1 barn i småskolealder. Vi skal bl.a til Loro Parque - er det andre ting der vi bør få med oss?
Pusemamma Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Har selv bodd i Los Cristianos. Passer vel best for voksne. Men i nabobyen som ligger helt inntil skal det være greit og ha med barn. Plass heter Playa de las Americas. Legger ved en link fra Ving så kan dere se hotellene som er der. http://www.ving.no/kanarioyene/playa-de-las-americas. Etter som jeg husker er de fleste hotellene i nærheten av stranden. Veldig fin promenade å gå der som er trygt for barna å gå, ingen trafikk. Mange koselige restauranter. Er ca 20 min fra flyplassen.
Pusemamma Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 En liten ting til. Det finnes en dyrepark oppe i fjellene som Ving hvertfall tidligere hadde turer til. Jeg synes ikke det var en bra park. Dyra bodde trangt, løvene bl.a var inne i en hule uten trær, kun betong. Ble fysisk dårlig av og være der. Man kunne se at flere av dyrene var traumatisert av forholdene. Jeg så flere som reagerte på dette. Hvis dere skal der bør dere undersøke litt nærmere med en guide for dette er en park jeg ikke kan anbefale. Når det gjelder aktiviteter for barn så kjenner ikke jeg til dette da jeg ikke har barn selv. Bussen opp dit tar ca 30 min. Ganske bratt, smal og svingete vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå