Gjest Gjest Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 gutten min gikk fra meg for 5 måneder siden har vært mye av og på etter dette.... jeg elsker han, han sier han elsker meg (jeg føler også dette) hørte av ei venninde at han flørter masse med en venninde av henne igjen nå er jeg rådvill og aner ikke hva jeg skal gjøre hjelp?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Han elsker deg ikke. Da hadde han ikke gjort det slutt. Så lenge de4t er slutt kan han flørte, kysse og knulle hvem han vil.
I Grosny Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 gutten min gikk fra meg for 5 måneder siden har vært mye av og på etter dette.... jeg elsker han, han sier han elsker meg (jeg føler også dette) hørte av ei venninde at han flørter masse med en venninde av henne igjen nå er jeg rådvill og aner ikke hva jeg skal gjøre hjelp? Du er nødt til å stenge døra for han for alltid. Av å på forhold er for slitsomt. Du blir løftet opp i himmelen bare for å bli sluppet ned fra skadelig høyde. Ny oppblomstring av kjærlighetssorg. Når du har stengt døra for godt vil kjærlighetssorgen begynne å visne, og etter en tid blir du glad og fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 tror ikke han er av den typen. kansje jeg som er naiv? sex og kyss har jo ikke vært inni bildet av det jeg vet med unntak av meg.. han er alt for meg og dette vet han... han elsker meg fortsatt er veldig sikker på det, ser det på måten han ser på meg, kysser meg osv. jeg bare vet ikke hva jeg skal gjøre..
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 vil ikke stenge døra han er gutten i mitt liv.... ingen gode råd på hva jeg kan gjøre? bortsett fra og kutte han ut, det vil jeg jo ikke!
I Grosny Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 hjelp? Hvis du ikke vil kutte så får du snakke med han, og ta en alvorlig samtale om felles planer. Jeg mistenker at han får en følelse av at du klebrer deg for tett på han. Hvis det er sant, og han skal kunne leve godt med deg, så er det beste du kan gjøre å skaffe deg andre interesser. La andre ting ta din fritid og oppmerksomhet. Bli litt mindre opptatt og litt mindre tilgjengelig. Bruk mye tid på viderutdanning, trening, frivillig arbeid, politikk, slekt og venner. Bruk tid på noe annet som interesserer deg sterkt. Disse rådene kan brukes uansett om du fortsetter eller ikke med den gutten.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. september 2010 #9 Skrevet 22. september 2010 gutten min gikk fra meg for 5 måneder siden Han er ikke gutten din! Han gikk fra deg og vil ikke være kjærsten din! Innse fakta, og kom deg over ham
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2010 #10 Skrevet 22. september 2010 Hvis du ikke vil kutte så får du snakke med han, og ta en alvorlig samtale om felles planer. Jeg mistenker at han får en følelse av at du klebrer deg for tett på han. Hvis det er sant, og han skal kunne leve godt med deg, så er det beste du kan gjøre å skaffe deg andre interesser. La andre ting ta din fritid og oppmerksomhet. Bli litt mindre opptatt og litt mindre tilgjengelig. Bruk mye tid på viderutdanning, trening, frivillig arbeid, politikk, slekt og venner. Bruk tid på noe annet som interesserer deg sterkt. Disse rådene kan brukes uansett om du fortsetter eller ikke med den gutten. har dette! har også prøvd og holde meg borte men det går ikke, er gutten i mitt liv skal jeg bare gå min vei? hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke klarer det?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2010 #11 Skrevet 22. september 2010 Du har fått ton med råd! Hvis noen går fra deg betyr det jo det motsatte av når dem blir! Å man skal aldri starte samtaler osv i en følelsemessig tilstand. snakk med han og oss når du er rolig. Lett for å angre på det man sier etter på når man har roet seg ned å leser sine egne poster xD
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #12 Skrevet 22. september 2010 bare for å få klarhet i noen ting: gav han deg en forklaring på hvorfor han dro fra deg? har dere et forhold nå? er det av typen av/på, av/på forhold? så kan jeg komme med råd:)
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2010 #13 Skrevet 22. september 2010 vil ikke stenge døra han er gutten i mitt liv.... ingen gode råd på hva jeg kan gjøre? bortsett fra og kutte han ut, det vil jeg jo ikke! Du kan jo starte med å IKKE skrive DIKT! Lær deg å skrive ordentlig kanskje du er dum derfor han ikke liker deg tralala la la la lei
Rights Skrevet 22. september 2010 #14 Skrevet 22. september 2010 Det er mulig han fortsatt elsker deg, selv om han holder på med en ny jente.. Siden han ikke vil være sammen med deg, så må det ligge noe annet bak. Kan vel si det slik at jeg er i en noelunde lik situasjon. Grunnen til at jeg ikke ville være med kvinnen jeg elsker har også sine grunner, uten at jeg skal gå nærmere innpå hvilke. Går ikke en dag der jeg ikke ofrer henne en tanke. Men lets get real: Tror du må slippe tak på han, å begynne å date igjen. Ingen vits å henge fast i han dersom han ikke er klar & er villig til å gi alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå