AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Jeg er ikke noe teknologisk begavet for å si det sånn, så masse teknisk spesifikasjoner sier meg ingenting. Jeg vil ha ny mobil, mener aner egentlig ikke hvilken. Snuser litt på Iphone da. - Høre på musikk -Kamera -Kunne gå på nettet gjennom trådløst nett / gratis -sende meldinger -ringe -vekkerklokke funksjon Jeg har lekt meg litt med noen Iphoner og de er så brukervennlige og enkle og forstå. Har litt lyst på en sånn en.
Gjest fireflies Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Da syns jeg du skal gå for en iPhone!
Henkie Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Jeg er ikke noe teknologisk begavet for å si det sånn, så masse teknisk spesifikasjoner sier meg ingenting. Jeg vil ha ny mobil, mener aner egentlig ikke hvilken. Snuser litt på Iphone da. - Høre på musikk -Kamera -Kunne gå på nettet gjennom trådløst nett / gratis -sende meldinger -ringe -vekkerklokke funksjon Jeg har lekt meg litt med noen Iphoner og de er så brukervennlige og enkle og forstå. Har litt lyst på en sånn en. iPhone - helt klart i ditt tilfelle
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Har akkurat fått meg IPhone 4 og jeg er forelska i den!!!!!!!! SÅ enkel og likevell så fancy! I love it!!!
Chocobo Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 iPhone er et bra valg, men det er ikke sikkert du har behov for iPhone 4. 3GSen har litt dårligere kamera, og ikke fullt så skarp skjerm, men bortsett fra det er det ikke store forskjellene. Den er jo ca 1000kr billigere enn iPhone 4, og mye lettere å få tak i. Når det gjelder minne så holder 8gb (3gsen har nå kommet i 8GB versjon) eller 16 gb til de fleste. Med iPhone må du bruke iTunes når du skal legge inn musikk (Hvis ikke du har spotify eller wimp på telefonen). iTunes er et litt tungvint program å bruke for å legge inn musikk, og du kan ikke legge inn musikk fra flere pcer (med mindre de har kommet med en fix jeg ikke har fått med meg.) Bortsett fra det, er det et fint program å bruke når det gjelder sikkerhtetskopiering/backup av telefonen. Samsung Galaxy S og HTC Desire er fine alternativer til iPhone, hvor du da slipper å bruke et program når du skal legge inn musikk. Der er det bare å kopiere filene du skal ha over på telefonen. Tar ikke lange tiden, og du kan da hente musikk fra flere pcer. Samsung Galaxy S har en veldig skarp og fin skjerm, og veier mindre enn iPhone 4. HTC er veldig lik, men har ikke fullt så bra skjerm. Men den er da igjen billigere enn Galaxy S. Selv har jeg iPhone 3GS og er veldig fornøyd med den. Men alle disse tre jeg nevnte er gode telefoner, som jeg er sikker på at du ville blitt fornøyd med også
wahaj Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Har selv Sony Ericsson X10 mini pro, og syns den er kjempe bra! Touch skjerm, men likevel qwerty tastatur som du drar ut. Kommer kjapt på nett osv. Ikke er den så dyr heller. Og ganske så bra kamera, og veldig god musikk tlf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå