Gå til innhold

Er det teit å sende "brev" til fremmed?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er det teit å sende brev på Facebook til en fremmed fyr om hvilken rase bikkja hans er? Er en fyr jeg har småflørtet litt med, men vi har såvidt pratet sammen og vet ikke navnene til hverandre (eller jeg veit hans da, men vi har ikke presentert hverandre). Fant han ved en tilfeldighet på facebook og syntes bikkja hans var så søt så lurer på hvilken rase det er. Men er redd han tror jeg stalker han eller noe.. Veit ikke jeg.

Er det teit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det han eller bikkja du er mest interessert i....?

Hvis dere har småflørtet så vil han nok tolke det med at du spør om bikkja som en "unskylding" for å ta kontakt med ham.

Skrevet

Eg synst ikkje det er teit så lenge du formulerar deg rett, og ikkje får det til å virke som om at du brukar hunden som ei unnskulding for å få kontakt med han.

Skrevet

Er det han eller bikkja du er mest interessert i....?

Hvis dere har småflørtet så vil han nok tolke det med at du spør om bikkja som en "unskylding" for å ta kontakt med ham.

Er jo han jeg er mest intressert i, men er veldig nyskjerrig på hunderasen.

Tenkte å skrive noe som " Heihei, hvilken hunderase er det X er? Han var utrolig flott å se på! " eller noe. (Bildene av bikkja er tilgjengelige for alle).

Skrevet

Nei, det syns jeg ikke. Jeg ble kontaktet av ei dame på Facebook som hadde sett bilde av katten min.

Hun lurte på om jeg ville selge han. Koselig mail, men gutten min blir hos meg :)

Skrevet

Ja, er det teit å sende brev på Facebook til en fremmed fyr om hvilken rase bikkja hans er? Er en fyr jeg har småflørtet litt med, men vi har såvidt pratet sammen og vet ikke navnene til hverandre (eller jeg veit hans da, men vi har ikke presentert hverandre). Fant han ved en tilfeldighet på facebook og syntes bikkja hans var så søt så lurer på hvilken rase det er. Men er redd han tror jeg stalker han eller noe.. Veit ikke jeg.

Er det teit?

Hvordan har du flørtet med han da når du såvidt har pratet med han? har du sett hunden hans uten på bildene? hvis du har det virker det kanskje litt rart?

Skrevet

Hvordan har du flørtet med han da når du såvidt har pratet med han? har du sett hunden hans uten på bildene? hvis du har det virker det kanskje litt rart?

Man må ikke prate sammen for å flørte. Har sett hunden en gang, men da var den valp.

Sendte brev jeg. " Heihei, hvilken rase er hunden din? Han var nydelig :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...