AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Jeg har en pdf-fil som jeg gjerne skulle lagt inn som et "bilde" i en blogspot-blog. Noen som kan hjelpe med det?
Gjest Nedfall Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Jeg har en pdf-fil som jeg gjerne skulle lagt inn som et "bilde" i en blogspot-blog. Noen som kan hjelpe med det? Nå har du kanskje funnet ut av det selv, men; det pleier å være en funksjon for å ta en skjermdump av pdf documentet i pdf vieweren du bruker. Selv bruker jeg foxit, slik gjør du det der (hentet fra manualen): You can use the snapshot tool to copy the entire page. Both text and images will be copied as an image. Select the Snapshot tool by choosing Tools > Snapshot or click the snapshot tool on Basic Toolbar. Drag on the page to select content, click anywhere in the page, or right-click anywhere in the page and choose "Select All" to copy the entire page. To deselect it, please right-click anywhere in the page and choose "Deselect All". You will be prompted that the selected area has been copied to the clipboard. (Optional) Right-click the selected area, and then choose Copy Select Graphic. Paste the selected image to other applications. Note: The selected area will be highlighted in blue. ..bare sørg for at du ikke har altfor mange programmer kjørende samtidig. Skjermdumpen bruker endel minne.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Takk for svar. Jeg har fått det til, men på en helt annen måte. (Vet ikke engang om jeg skjønte det du skrev ) Jeg brukte scribd.com for å få en html-kode som jeg la rett inn i innlegget. Det vil si måtte laste opp pdf-filen på scribd.
Gjest Nedfall Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Takk for svar. Jeg har fått det til, men på en helt annen måte. (Vet ikke engang om jeg skjønte det du skrev ) Øhh.. ? Hm? Jeg brukte scribd.com for å få en html-kode som jeg la rett inn i innlegget. Det vil si måtte laste opp pdf-filen på scribd. ...ja, dette høres jo mye enklere ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå