Gå til innhold

Beste mobilabbonement..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lyst å skifte abbonement,har idag netcom youcan2.som jeg synes er svindyrt..får regninger på 800,- hver mnd,minst.

og jeg ringer ikke SÅ mye...

men det er jo en JUNGEL av leverandører o.l.der ute å velge mellom!jeg har ikke mye peiling på telefoni og slikt.

har hørt at chess og ludo skal være billig..men billig er vel ikke altid synonymt med bra? :klø:

Har hatt tele2 før,og var IKKE fornøyd med de...de sendte jo fakturaer og rotet heele tiden.

Det skal netcom ha i alle fall,er sjeldent noe rot ang fakturaene der.

Noen kloke hoder som kan hjelpe meg her? takk på forhånd! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg liker veldig godt OneCall - får som regel regninger derfra på ikke så veldig mye mer enn 100 kroner per mnd :D

Skrevet

OI!! haha det er jo en dråpe i havet i forhold til hva jeg får..men spørs jo hvor mye du bruker tlf oxo da :gjeiper:

Skrevet

Sant nok - jeg bruker den til å ringe litt og sende en del meldinger - men jeg vil tippe at jeg ligger rundt lavt/middels forbruk!

Skrevet

Kan legge til link for pakkene:

http://www.onecall.no/abonnement/

Hvis du ringer mye kan du ta en pakke der du får 1500 min gratis mer mnd, og 150 sms med i prisen på 399 NOK... mange muligheter som nok gjør det billigere for deg (andre selskaper kan jeg lite om).

Et trekk hadde jo vært å sett på hvor mange meldinger og minutter du bruker hver mnd, og så gå til:

http://www.telepriser.no/portal/page/portal/telepriser/forsiden

Der kan du sjekke priser :)

Skrevet

Jeg bruker Tele2 Champion, har aldri fått noen dyre regninger selv om jeg bruker telefonen min en god del. Er enig i at de roter litt med fakturaer, men det er da bare å opprette avtalegiro og e-faktura i nettbanken, så er jo det problemet løst.

Lykke til i jakten på nytt abonnement!

Skrevet

Jeg har hatt Talkmore i ca 8 mnd nå, jeg har hatt både OneCall og NetCom før det. Men er mest fornøyd med talkmore, jeg har aldri regninger over 550,- og jeg kan ringe 50 timer og har fri data. Plus at kundeservicen hos talkmore er mye hyggeligere enn hos noen andre operatører jeg har hatt.

Akkurat nå har de også en super vervekampanje!

Skrevet

Jeg har nettopp byttet fra OneCall, ikke fornøyd med de i det hele tatt. Av og til tok det evigheter før meldinger kom frem, og mistet dekningen hele tiden (bor i Oslo!). Nå har jeg byttet til Ludo, ikke hatt det lenge nok til om jeg vet om jeg kan anbefale det eller ikke. :) Før det hadde jeg Telenor, var veldig førnøyd med de utenom prisen. Dyrt! Har ikke hatt mobilabonnement fra Tele2, men har hatt internett hos de, og dårligere kundeservice skal du lete lenge etter! Aldri mer! Derfor holder jeg meg også langt unna andre produkter fra Tele2.

Skrevet (endret)

Jeg har Talkmore forhåndsbetalt.

Er kjempefornøyd!

Månedspris 0,-

Portering 0,-

Minuttpris til Talkmorekunder 0,-

Minuttpris øvrige 0,69

Oppstart samtale (ingen oppstart til talkmorekunder) 0,59

SMS 0,34

MMS 1,69

https://www.talkmore.no/forhandsbetalt.html

Aldri brukt så lite penger på telefoni før. Setter inn 500,- og da holder det i ca 4måneder. Det er forhåndsbetalt, så får ingen regning eller noe, men har detaljert oversikt over telefonbruken på nett. Får påmminnelse på sms når kontoen begynner å bli tom. Synes det er så enkelt og greit! :D

Hjelper at kjæresten og broren min også har talkmore, siden da ringer vi gratis til hverandre.

Edit: talkmore bruker forresten Telenors nett.

Endret av fink
Skrevet

Jeg har Chess On Flex og jeg har bare positive erfaringer med det.

Dette er vel den 3. eller 4. typen abonnement jeg har hatt gjennom Chess, og jeg har aldri hatt noen problemer med de!

Dessuten har de et bra bonusprogram som du kan få mange gode tilbud gjennom.

Gjest Consensio
Skrevet

Har NetCom jeg da, men jeg bruker nesten aldri telefonen og har vel en regning på 50-100kr pr mnd.

Ringer mye til min mann, men vi har fri familie så det koster oss ingenting.

Skrevet

Jeg har tidligere hatt tele2, men var veldig misfornøyd; feil på fakturaer, beløp og rot med utsending, nei huff.. Med en gang jeg kunne skifte, så gjorde jeg det (kan jo ha bedret seg siden, er jo noen år siden nå, men negative erfaringer sitter jammen i)

Jeg har hatt Chess i mange år, og har aldri opplevd noe problem med dem.

Nå har jeg skiftet til Ludo (terningkast 6), som trekker fra 185 kroner måneden fra faktura. Jeg har lavt/middelsforbruk og har til nå ikke oversteget beløpet noe som gjør at jeg ikke får telefonregning i det hele tatt... Eneste de tar betalt for er når telefonen brukes i utlandet (samme takst som f.eks chess), eller når man overstiger de 185 kronene (de har en rimelig grei ringepris pris, så det blir nok ikke så veldig kostnadsfullt om man overstiger). Jeg var veldig skeptisk til dette abonementet til å begynne med (where's the catch liksom), men det fungerer veldig bra, og det har jeg flere venner som sier også :)

I tillegg har de også andre abonementer som er rimelige, vet ikke hvordan disse er, men jeg tipper de er OK siden "gratis abo" fungerer veldig bra. Ingen problemer med dekning/sms-er e.l til nå :) (Hatt Ludo 6-7 mnd).

Skrevet

Ok tusen takk for svar da folkens!hmm kansje jeg skulle prøvd chess da..?er det best å ringe å snakke med de kansje...jeg vil gjerne beholde mitt gamle nr.

får prøve å få gjort det idag og håpe at regningene blir lavere fremover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...