Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen tipse meg om en shampoo som lukter skikkelig godt, ala "rett fra frisøren", nyvasket og nyklippet :jepp:

Håret mitt tåler det meste av shampoo, ikke spesielt ømtålig! Gjerne noe man kan kjøpe hos feelunique ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om du får kjøpt der, men S-factor sin shine shampoo og balsam er nydelig! De fleste av tigi sine s-factor produkter er nydelige:)

Skrevet

Jeg synes Kerastase sine shampooer lukter skikkelig frisørgodt jeg.

Skrevet

Jane Helen shampoen som var før i tiden luktet helt nydelig! Den har ikke vært her i Norge på veldig mange år, men den er visst tilbake i Sverige.

Skrevet

Ja Kerastase sine lukter frisør;)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Hm, jeg synes den hvite Gliss-varianten er god. Men den lukter ikke frisør egentlig..

Skrevet

Signerer de som sier Kerastase :)

Skrevet

Tigi syns jeg lukter godteri..

Enig i Kerastase, spesielt serien for ekstra tørt hår. Den er beige med oransje detaljer, og heter noe med "Thermique" eller noe sånt. Nydelig lukt!

Skrevet

Alle fra Kerastase har god "frisørlukt", dvs. tenderer ikke til kvalmende søtt.

Fikk forresten mange tilbakemeldinger på at håret mitt luktet kjempegodt, da jeg brukte Elvital (rød flaske). Hadde den vært like god for håret mitt som den luktet, ville jeg fortsatt å bruke den.

Skrevet

TiGi Catwalk linjen lukter frisør. Bed head er godteri-serien.

Skrevet

TiGi Catwalk linjen lukter frisør. Bed head er godteri-serien.

Jeg har x-antall Tigi shampooer. Favorittene til barna er TIGI Catwalk Headshot og Catwalk Fashionista pga de lukter jordbær og tyggegummi. Ingenting som minner meg om frisørlukt.

Skrevet

Jeg har x-antall Tigi shampooer. Favorittene til barna er TIGI Catwalk Headshot og Catwalk Fashionista pga de lukter jordbær og tyggegummi. Ingenting som minner meg om frisørlukt.

hmm ok. Curlesque eller hva den heter (for bølgete/krøllete hår) lukter frisør.

Skrevet

Wella har en del shampoo som lukter kjempegodt. :sjenert:

Skrevet

Slenger meg på dem som anbefaler Kérastase. Spesielt Nutritive-serien (hvit flaske med oransje kork) :rødme: Resistance kommer på en god andreplass (lysegrønne flasker) :jepp:

Skrevet

Vil gjerne hive meg på med et tilleggsspørsmål.

Jeg kjøpte en shampo hos frisøren for fett hår, men den er uparfymert. Håret lukter ikke rent etterpå! Det lukter hår eller hodebunn. Sikkert sånn vi skal lukte naturlig, men......

Håret ER rent og kjennes veldig rent ut. Kan jeg bruke en balsam med god lukt etterpå eller vil det ta bort effekten av shampoen?

Skrevet

Du bør bruke balsam. Det lukker skjellagene og gjør at håret ikke slites så lett. :)

MEN: Når du har fett hår, så må du passe på at du kun tar balsam i tuppene av håret. Balsam i fet hodebunn avler frem fett hår!

Skrevet

Tusen takk for mange god tips. Ser ut til at Kerastase er en favoritt for mange så da blir det gjerne den ;)

Skrevet

Jeg bruker MOP shampo og balsam (de med C-vitamin). Lukter friskt og naturlig, og som bonus er det økologisk. OG de beste jeg har prøvd til nå. Balsamene deres er helt utrolig drøye, jeg har hatt en 300ml-flaske i et halvt år nå.

<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...