Gå til innhold

Hva skjer?

Gjest gjest fornøyd

Fremhevede innlegg

Gjest gjest fornøyd
Skrevet

Jeg er 32 år, og har alltid hatt ett bra forhold til sex, trodd jeg har hatt ett veldig bra sexliv. Aldri fått vaginal orgasme, men aldri savna det, da det ikke var noe problem å få klitoris orgasme. Også alltid vært den kåte typen som vil ha mye sex, og onanert en del og.

Men for ett halvt år siden fikk jeg meg ny kjærste, og en ny verden åpna seg, og jeg tror jo ikke det er det, att han er så mye mer fantastisk i senga enn hva andre er, tror bare att sex med han er mer fantastisk for meg. For sexen er så mye bedre, det er i en helt annen liga. Og det tok ikke lange tiden før han ga meg vaginal orgasme. Og nå iblandt kan han gi meg så mange orgasmer på rad att jeg aldri trodde noe sånnt var mulig.

Da jeg onanerer så har også orgasmene blitt veldig kraftige, jeg svimler, og hele meg rister lenge. Eneste er att det tar meg mye lenger tid og få orgasme på egenhånd nå enn før.

Vaginaen kjennes ut som er blitt mye mer følsom og. Kjenner han utrolig godt i meg, mye bedre enn jeg har kjent andre. Og str hans er helt normal.

Og må jo si jeg er utrolig fornøyd med denne utviklingen, men lurer jo fælt på hva som har skjedd, hvorfor er det blitt så mye bedre nå? Tenker jo også den tanken hva om det bare er med han, vil jo aldri kunne ha sex med andre hvis jeg blir singel igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være mange grunner, kanskje du rett og slett føler deg sikrere på deg selv og har lært kroppen din og kjenne slik at du rett og slett har bedre sex?

Det er jo også viktig å ha en partner man har god kjemi med, så det er nok også det du opplever nå. Det at du får flere vaginale orgasmer kan skyldes at han er bedre utstyrt. Er han større enn de du har vært sammen med før?

Skrevet

Kan være mange grunner, kanskje du rett og slett føler deg sikrere på deg selv og har lært kroppen din og kjenne slik at du rett og slett har bedre sex?

Det er også et poeng at hun er 32 år.

Hun er i den alderen kvinner biologisk er på topp i sexlyst før de blir ufruktbare. (Omtrent som når guttene peaker med sexlyst i 18 års alder...)

Så, TS, jeg ville bare latt meg rive med (og sørget for å få de barna jeg ville ha før det går for mange år nå.)

:)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er slik når en puler personer som oppriktig betyr noe for en.

Skrevet

kan han gi meg så mange orgasmer på rad att jeg aldri trodde noe sånnt var mulig.

Høres fantasifullt ut! Har aldri opplevd flere "på rad", 1 er lizzom mer enn nok! Tror ikke det er så vanlig med mer enn 1.

Gjest gjest fornøyd
Skrevet

Tusen takk for svar!

Han er helt normal i str, har hatt større enn han. Men føler att han treffer på alle de rette punktene, punkter ikke jeg var klar over en gang.

Har selv tenkt om det kan være en kombinasjon av alderen min, og de sterke følelsene jeg har for denne mannen. For er virkelig sterke følelser jeg har for han.

Og jeg får flere orgasmer på rad ja, er vaginale jeg får flere av på rad, og det blir bare mer og mer.

Men jeg skal bare nyte det jeg.

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Jeg er 32 år, og har alltid hatt ett bra forhold til sex, trodd jeg har hatt ett veldig bra sexliv. Aldri fått vaginal orgasme, men aldri savna det, da det ikke var noe problem å få klitoris orgasme. Også alltid vært den kåte typen som vil ha mye sex, og onanert en del og.

Men for ett halvt år siden fikk jeg meg ny kjærste, og en ny verden åpna seg, og jeg tror jo ikke det er det, att han er så mye mer fantastisk i senga enn hva andre er, tror bare att sex med han er mer fantastisk for meg. For sexen er så mye bedre, det er i en helt annen liga. Og det tok ikke lange tiden før han ga meg vaginal orgasme. Og nå iblandt kan han gi meg så mange orgasmer på rad att jeg aldri trodde noe sånnt var mulig.

Da jeg onanerer så har også orgasmene blitt veldig kraftige, jeg svimler, og hele meg rister lenge. Eneste er att det tar meg mye lenger tid og få orgasme på egenhånd nå enn før.

Vaginaen kjennes ut som er blitt mye mer følsom og. Kjenner han utrolig godt i meg, mye bedre enn jeg har kjent andre. Og str hans er helt normal.

Og må jo si jeg er utrolig fornøyd med denne utviklingen, men lurer jo fælt på hva som har skjedd, hvorfor er det blitt så mye bedre nå? Tenker jo også den tanken hva om det bare er med han, vil jo aldri kunne ha sex med andre hvis jeg blir singel igjen.

Kjenner meg igjen der gitt, selv om jeg er ung gutt! Men er vell sånn at guttene er kåtest når vi er i ca 20 åra. For sånn ca 1 år siden, merka jeg at jeg blei mye kåtere, orgasmene blei mye sterkere og når jeg er veldig kåt, så går det for meg mange ganger etterhverandre, spes når jeg får en butplug el tilsvarende inn i meg. Det går så sterkt for meg at jeg ser stjerner, rister kraftig og av og til så besvimer jeg av orgasme:) Merker også at orgasmene generelt er mye sterkere, også når jeg onanerer selv også.Er kanskje sånn at det blir sånn når gutter og jenter er som kåtest og kanskje har ny kjærest?

Skrevet

Det er nok en blanding av seksuell modenhet, trygghet på seg selv, og det at du har en partner som får fram det beste i deg.

Skrevet (endret)

Tusen takk for svar!

Han er helt normal i str, har hatt større enn han. Men føler att han treffer på alle de rette punktene, punkter ikke jeg var klar over en gang.

Har selv tenkt om det kan være en kombinasjon av alderen min, og de sterke følelsene jeg har for denne mannen. For er virkelig sterke følelser jeg har for han.

Og jeg får flere orgasmer på rad ja, er vaginale jeg får flere av på rad, og det blir bare mer og mer.

Men jeg skal bare nyte det jeg.

Er helt vanlig å oppleve dette for kvinner i denne alder , det sier mine veninner også . Nemlig at plutselig blir sexlysten sterkere , nytelsen mange ganger sterkere , orgasmene kommer raskere og er lettere å oppnå, også de vaginale av kunn penetrering alene osv osv . Helt normalt . Har også opplevd dette .

Jo raskere den biologiske klokken tikker , jo eldre hun blir - jo sterkere sexlyst føler hun . Som om kroppen krever sex på en nokså overveldende måte ...Man merker klart endring i sexlivet .Når den biologiske klokken BEGYNNER å tikke og det .Du har mange år foran deg med god sex og du er enda lenge fruktbar . Nyt det .

Endret av Bond
Skrevet

Enkelt...

Det er hjernen din som tenner mer...altså er den mentale kjemien med din nye partner bedre. Vanskeligere er det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...