Gå til innhold

Hvor og hvordan bruke highlighter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan gi en kjapp forklaring på hvor det er best å påføre highlighter? Gode teknikker?

Og kan dere samtidig anbefale et godt highlight-produkt - helst ikke løst pudder eller Vita/H&M-merker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Der du vil fremheve plasser- eller lysne plasser i ansiktet.

-kinnbena

-under øyenbrynet

-neseryggen

-amorbuen

-øyenkroken

Har du blank hud vær forsiktig med å legge i pannen, kan lett se blank ut:)

Eit produkt som kan brukes til highlighting er krem,flytende eller pudder form som er litt lysere enn din egen hudtone kan brukes. Med eller uten shimmer i..

Liker godt

MAC Msf Candlelight

MAC cream color bade i hush

Chanel ( flytende øyenskygge) ombre eller noe i en lys champagne farge.

Benefit sine highbeam

o.l :)

Har eit innlegg om tips til produkter og eit bilde hvor du kan legge det på bloggen.

Men vil ikkje spamme hele KG med linker :)

Endret av Malin;) - Makeup
Skrevet

Noen som kan gi en kjapp forklaring på hvor det er best å påføre highlighter? Gode teknikker?

Og kan dere samtidig anbefale et godt highlight-produkt - helst ikke løst pudder eller Vita/H&M-merker :)

Mine favoritt-highlighere er Benefit High Beam (flytende) og Mary-lou Manizer fra theBalm (fast pudder). Du finner massevis av videoer på Youtube som inngående viser teknikken. :)

Skrevet

Der du vil fremheve plasser- eller lysne plasser i ansiktet.

-kinnbena

-under øyenbrynet

-neseryggen

-amorbuen

-øyenkroken

Har du blank hud vær forsiktig med å legge i pannen, kan lett se blank ut:)

Eit produkt som kan brukes til highlighting er krem,flytende eller pudder form som er litt lysere enn din egen hudtone kan brukes. Med eller uten shimmer i..

Liker godt

MAC Msf Candlelight

MAC cream color bade i hush

Chanel ( flytende øyenskygge) ombre eller noe i en lys champagne farge.

Benefit sine highbeam

o.l :)

Har eit innlegg om tips til produkter og eit bilde hvor du kan legge det på bloggen.

Men vil ikkje spamme hele KG med linker :)

Å svare slik du gjør og deretter linke til et blogginnlegg der du har skrevet mer utdypende om temaet er ikke spam, det er jo definisjonen på god etikette på et forum som dette. På Makeupgeek, et annet forum jeg frekventerer, skal man flg. forumreglene gjøre det nettopp slikt-svare på spørsmålene uten å være for kortfattet, og så evnt. legge til link. Hadde du bare svart "sjekk linken min, a'" ville det vært noe annet. :)

Skrevet

Jeg synes også det er fint å legge highlighter på amorbuen rett over leppa :)

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Ser Benefit sin highbeam blir anbefalt av begge dere første; vil denne funke over pudderprodukter (foundation, settingpudder og rouge) eller blir det bedre å bruke en pudderhightligher for meg som bare bruker pudder ellers? Har brukt Benetint noen ganger, men da tar jeg den på før noe annet, så den "skinner igjennom", går ut i fra at det ikke funker med highbeam?

TS

Skrevet

Å svare slik du gjør og deretter linke til et blogginnlegg der du har skrevet mer utdypende om temaet er ikke spam, det er jo definisjonen på god etikette på et forum som dette. På Makeupgeek, et annet forum jeg frekventerer, skal man flg. forumreglene gjøre det nettopp slikt-svare på spørsmålene uten å være for kortfattet, og så evnt. legge til link. Hadde du bare svart "sjekk linken min, a'" ville det vært noe annet. :)

Oki:)

Jeg føler berre at eg har i det siste skrivet linkene mine opp hele tiden:) Vil liksom ikke "mase" :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...