Gjest Gjest Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Hei. Har nettopp hatt bursdag og sambo har kjøpt klær til meg... Problemet er bare at de ikke er min stil/synes ikke de er noe fine :-( Kan jeg bytte de eller er det dårlig gjort? Det er dyre klær også, så synd om de bare skal bli liggende ubrukte i skapet....
barnehagetanten Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Om jeg hadde kjøpt klær til min mann og han ikke likte dem, ville jeg blitt lei meg om han beholdt dem ubrukt i skapet for å ikke såre meg. Med andre ord: jeg synes du skal bytte klærene.
Gjest fireflies Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Som barnehagetanten sier, er det bedre å bytte klærne, enn å la de ligge ubrukt! Du trenger jo ikke nødvendigvis å si til samboeren din at du ikke likte klærne. Ta en hvit en, og si at det var feil str eller noe annet.
FantasDick Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Jeg ville sagt at jeg ikke likte dem, og spurt om det var greit at jeg byttet dem. Han hadde helt sikkert sagt no problem! Jeg kjøpte en klokke til samboeren fordi han ønsket seg en ny, men ville at jeg skulle plukke den ut. Han likte ikke den jeg gav han, men ba meg bytte den og velge ut en ny. Han likte ikke denne heller, så da dro vi sammen og fant en han faktisk likte. Skal ikke være lett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå