fiffigfrøken Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 (endret) borte Endret 21. september 2010 av fiffigfrøken
Yogamann Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 (endret) Er han i bra behandling? Kognitiv terapi og mindfulness based cognitive therapy er generalt veldig bra for folk med bipolar lidelse. Jeg ville også googlet bipolar og acupuncture og herbs for å se om det er gjort noen studier på det. Jeg mener å huske å ha sett studeir om at det funket ganske bra. Jeg ville også prøvd å få ham til å gjøre yoga, qigong eller tai chi. Alle tre kan være svært gode til å stabilisere psyken hans. Jeg ville også prøvd dette: reuniting.info. Les litt rundt på siden. Denne formen for sex er veldig stabiliserende for parforholdet, for den enkelte person og svært mye mere tilfredstillende. De snakker stort sett om sex uten orgasme men det de egentlig mener er den tantriske valey orgasmen, noe de oppklarer i en tråd i ofrumet sitt. Endret 21. september 2010 av Yogamann
fiffigfrøken Skrevet 21. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2010 Han er i behandling under DPS. To ggr i uka. Tror de bedriver kognitiv terpi, men jeg føler han nesten blir mer lei seg av å gå dit - at det er for mye fokus på fortid og skam. Ok, så acupuncture og herbs funker det også? Det tror jeg aldri jeg ville fått han med på. Skal se på siden du oppgav. Tuuuusen takk for et flott svar, yogamann:)
Yogamann Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Han er i behandling under DPS. To ggr i uka. Tror de bedriver kognitiv terpi, men jeg føler han nesten blir mer lei seg av å gå dit - at det er for mye fokus på fortid og skam. Ok, så acupuncture og herbs funker det også? Det tror jeg aldri jeg ville fått han med på. Skal se på siden du oppgav. Tuuuusen takk for et flott svar, yogamann:) Jeg husker ikke helt om det er gjort studier på det eller ikke, det var derfor jeg ba deg google det. Men, det er gjort en rekke studier av akkupunkt ur og kinesiske urter i forhold til langst og depresjon som har vist gode resultater og jeg mener og huske at det også var noe i forhold til bipolaritet. Cranio sacral terapi kan også være bra for å stabilisere fight or flight responsen hans som anntagelig er helt ute av balanse og hvis du googler the stress eraser så finner du liten maskin som hjelper deg med å finne riktig pusterytme. Den er en genial liten sak og vil kunne ha stor effekt på ham i en manisk fase.
fiffigfrøken Skrevet 21. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2010 Jeg husker ikke helt om det er gjort studier på det eller ikke, det var derfor jeg ba deg google det. Men, det er gjort en rekke studier av akkupunkt ur og kinesiske urter i forhold til langst og depresjon som har vist gode resultater og jeg mener og huske at det også var noe i forhold til bipolaritet. Cranio sacral terapi kan også være bra for å stabilisere fight or flight responsen hans som anntagelig er helt ute av balanse og hvis du googler the stress eraser så finner du liten maskin som hjelper deg med å finne riktig pusterytme. Den er en genial liten sak og vil kunne ha stor effekt på ham i en manisk fase. Han sliter forøvrig med bipolar lidelse II, DVS at de maniske fasene ikke er fremtredende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå