Gå til innhold

Enkelt bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha en enkel vielse med kun de nærmeste til stede. Blir ca 15 stk. Middag på hotell, kaffe hjemme. Får et eget rom på hotellet. Ikke tradisjonell bryllupskjole. Så begynner jeg å lure; vi må vel ha bordkort likevel? Lager noen enkle. Ønsker i utgangspunktet ikke noen taler, men tenkte kanskje at brudgommen skal ønske velkommen, samt si noen velvalgte ord før vi starter middagen? Noe annet vi bør tenke på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dokurver! :jepp: :gjeiper:

Skal du ha brudebukett? :)

Skrevet

Transport hit og dit, hvem som skal åpne gavene

Skrevet

Ev gaver tar vi med hjem. Blir ikke så mange, da omtrent ingen vet at det er bryllup de skal i :) Har ordnet med fotograf, frisørdame, kaker, velkommen og takk for maten taler, enkel bukett, oppsats, blomster til herren og sønnen. Vi tar vår bil. Leier ikke hest og kjærre når vi vil gifte oss stille og rolig, liksom..... ser det for meg. Hest og kjerre og dokurver. Nei, det er ikke meg. Ære være dem som orker det, jeg blir sliten av å arrangere lite....

Skrevet

Synes det hørtes bra ut jeg :)

Så lenge mat, klær, blomster og fotograf er i boks, hadde nok jeg vært passe fornøyd :)

Lykke til!

Skrevet

Blir nok et vakkert bryllup :) Synes det høres ut som om dere har tenkt på det meste! Og hvis dere skulle ha glemt noe, så er det nok ikke såå viktig uansett ;) Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...