Gjest Dainty Skrevet 27. september 2010 #21 Del Skrevet 27. september 2010 Tatoveringer er generelt harry. Har kun sett et fåtall "pull it off". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. september 2010 #22 Del Skrevet 27. september 2010 Bedre, norsk navn for tramp stamp: ludderkludder! :happy: Forøvrig så synes jeg folk bør ta tattisene sine akkurat der de vil selv. Ludderkludder kan være fint, og det kan være harry. Noen kommer til å mene noe om den uansett - like greit å gå for det en selv vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 27. september 2010 #23 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg synes det er fasinerende med dette "tramp stamp" navnet på tatoveringer i korsryggen, siden en av de argumentene jeg har hørt om å ta tatovering akkurat der er at det er et sted det er lett å skjule tatoveringen og man kun viser den fram i enkelte sammenhenger. Da altså i motsetning til taovering i nakken eller lignende. Det var forresten også min argumentasjon, og jeg viser den kun fram i badetøy eller når jeg er naken Altså er tatoveringen for min egen skyld, ikke for alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann-87 Skrevet 1. oktober 2010 #24 Del Skrevet 1. oktober 2010 Typisk for gatebildamer. Felles for alle "tramp stamps" er vel at det ikke er særlig pene tattoveringer. En standard kjip tribal som ble tatt fordi tattis er kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 1. oktober 2010 #25 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det er mulig jeg er en sur, gammel og uortodoks megge, men jeg liker INGEN tattiser, jeg. Hmm....Angelina Jolie sine rygg-tattiser kan passere- men det er fordi hun er såpass smellvakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisannmannen Skrevet 4. oktober 2010 #26 Del Skrevet 4. oktober 2010 Alle mote-tattiser er harry. Om noen (ett?) år vil vi synes at den "megan fox"-skrift-tattisen er harry. Selv synes jeg den alt er harry, på andre enn de som startet trenden. Årsaken til det er seff at en tattis skal være noe unikt for personen. Damer (og menn) som kopierer det som til enhver tid er inn, uten å tenke over at tattisen har du lenger enn trender, er som regel harry. Så innehaveren av en tramp tattis hadde nok forblitt harry uten tattisen. Jeg tipper frisyren forteller deg lenge før at dette er en harry person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 4. oktober 2010 #27 Del Skrevet 4. oktober 2010 Slike innlegg får meg til å ville stikke en gaffel i øyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 5. oktober 2010 #28 Del Skrevet 5. oktober 2010 Slike innlegg får meg til å ville stikke en gaffel i øyet. Vil anbefale deg å ikke gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #29 Del Skrevet 5. oktober 2010 Meningen med stamp er vel at typen skal ha noe å kikke på mens han staker the tramp opp bakfra? Litt samme funksjon som blader på dass mao. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #30 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tatoveringer er generelt harry. Har kun sett et fåtall "pull it off". Det stemmer på en prikk. Tatoveringer ER harry, basta, og det er ikke engang et meningsspørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 5. oktober 2010 #31 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det stemmer på en prikk. Tatoveringer ER harry, basta, og det er ikke engang et meningsspørsmål. Akkurat der er vi ikke bare litt uenige en gang! Jeg synes "Tramp stamps", tribals og alle som går under "tatoveringer som er tatt bare for å ta en tatovering" er harry -men tatoveringer i seg selv som kunstform synes jeg IKKE er harry. Det blir som å si at alle former for kunst i seg selv er harry (inkludert musikk f.eks.), men det er virkelig en stor forskjell på kunst og kitsch! Å masseprodusere noe, og i tillegg ikke fokusere på kvalitet/godt utført arbeid er en uting når det kommer til tatoveringer så vel som annen kunst. (Og jeg skal snart på høstutstillingen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 7. oktober 2010 #32 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det stemmer på en prikk. Tatoveringer ER harry, basta, og det er ikke engang et meningsspørsmål. Tattoveringer ER harry? ifølge hvem? Deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 7. oktober 2010 #33 Del Skrevet 7. oktober 2010 det er ikke engang et meningsspørsmål. ROFLMAO Den subjektive sannhet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 7. oktober 2010 #34 Del Skrevet 7. oktober 2010 Mange har begynt å kalle denne typen tatoveringer for rumpegevir på norsk. Tøft uttrykk, synes jeg Aldri hørt uttrykket rumpegevir før nå, kjempemorsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zealuu Skrevet 7. oktober 2010 #35 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er mange som kaller det ass antlers på engelsk, så det er vel der det kommer fra. Tramp stamp er forresten bare en litt snillere versjon av whore tag. Jeg så forresten et bilde engang av en jente som hadde tatovert "TRAMP" i tramp stamp-posisjonen. Morsomt, men kanskje ikke morsomt nok til å ha det på kroppen permanent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå