Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og meg selv var ute på byen og feiret at jeg nettopp hadde fridd,(dagen før) :oops: , og der inne på puben møtte jeg mine tre siste x-er. Og ingen viste hvem som var hvem.... :hakeslepp::kvalm: Jeg var virkelig stressa.... Fikk forklart samboer, nå kommende kone, om situasjonen. Hun tok det virkelig bra.... :hjerter: Noen som har erfaring...??? Men siden jeg er sjalu, så oppførte jeg meg akkurat slik jeg vil at hun skal oppføre seg hvis det motsatte oppstår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke helt problemet.

Alle har da ekser?

Det er faktisk normalt å hilse på ekser også, om man har et godt forhold til dem.

Om din kommende kone hadde reagert og blitt sinna, lei seg, med andre ord andre følelser enn å si; ok, greit, så hadde dere trengt å snakke sammen.

Hvordan ville DU reagert hadde det vært hennes tre ekser?

Siden du er så sjalu, mener jeg?

Skrevet

Det spørs...Jeg ser gjerne på disse som rivaler og da blir jeg sjalu. Men dette er noe jeg jobber med.... Hvis hun ignorerer slik jeg gjorde, så hadde det gjerne blitt mindre sjalusi. Forskjell på menn og kvinner der i gården ja... :lol:

Skrevet

Er det forskjell på menn og kvinner når det gjelder sjalusi?

Si meg, mener du hva du skriver eller er du ute etter å provosere?

Beklager, men jeg klarer ikke ta det her seriøst.

Skrevet

Ser ikke helt problemet jeg, man må regne med å støte på en eks eller to iløpet av livet, javel så var det tre, men såvidt jeg skjønte var dette helt tilfeldig.

Blir man sjalu av at sin kjære treffer på en eks, så har man et problem.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tenkte kanskje at noen forsto jeg. men men.... Skal ikke alltid forstå seg på kvinner.....hmm!!!

Skrevet

Jeg prøver å forstår :wink:

du skriver at du oppførte deg slik du vil hun skal oppføre seg hvis det motsatte skal oppstå skriver du. Og du skriver at du er sjalu.

Om jeg da forstår deg dithen så tok hun det greit ? og du tok det greit og fikk forklart situasjonen?

Men at om du hadde møtt hennes ekser hadde du blitt sjau? Om hun hadde forklart slik du gjorde så hadde du ikke blitt det? .....

Nei huff -dette jeg skriver nå hørs jo helt rart ut :oops: ..

Jeg hadde nok ikke likt så godt å møte på ekser heller. ..hadde sikkert sammenlignet meg med de og prøvd å finne ut hva de hadde liksom som ikke jeg hadde ....osv osv ...sånne ikke bra - og selvnedtrykkende tanker .....

nei huff ...egentlig så ble jo ikke dette så veldig mye mer opklarende da - og vet ennå ikke om jeg har forstått deg riktig - men vannari (lokalt uttrykk)*ler litt* ... uansett gikk det bra med møtet - og kvelden deres og det er jo det viktigste da skulle en tro ..

*ro ro ...tra la la ...*

*vips borte vekk*

Skrevet

Thanx Virgo... Det var godt å høre at du forsto... Det har vært ting i livet mitt som har gjordt at jeg reagerte på hennes x (er). Men det gikk fint denne kvelden, og da går det med sjalusien også lettere. Da var alt bare "løje" (lokalt uttrykk) etterpå.

Skrevet

Vet ikke helt hva du gjorde, men kan lett forestille meg at en jente ville hilst på alle med en god klem... Uten at det betyr noe for henne, men jeg har etterhvert begynt å forstå at gutta ikke liker dette!!

Jeg har en kjæreste som forteller meg akkurat hvordan han føler det! :hjerter:

Bra at du var snill med forloveden din, og fortsett med det! Lykke til! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...