Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forelsket. Jeg liekr en gutt på folkehøyskolen min skikkelig, skikkelig godt.

Han går ikke i klassen min og vi ser hverandre sjelden. Jeg har snakka med ham et par ganger på noen fellesgreier for hele skolen. Da har han oppsøkt meg og vi har prata bra. Vi har hatt god blikkontakt, god kjemi og samme interesser. Jeg er forelska, men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram.

Jeg føler at jeg ikke har så mye å miste, vi må ikke omgås hverandre, hvis det ender med at det blir pinlig og rart alt sammen. gi meg tips, vær så snill :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liekr en gutt på folkehøyskolen min skikkelig, skikkelig godt.

Han går ikke i klassen min og vi ser hverandre sjelden.

Dere går på fhs og ser hverandre sjelden? Hvordan er det mulig? :P Bare spør om han blir med på et eller annet arrangement. På fhs kommer man gjerne tett innpå flere, og det er naturlig å få med seg mange på f.eks konsert. Noe litt mer dateaktig ville jeg satset på. Kino og noe og spise etterpå kanskje?

Skrevet

Har ni något café på eller i närheten av skolan? Nästa gång du ser honom kan du ju fråga om han har tid för en kaffe? :) Om du känner dig lite extra trygg i dig själv nästa gång ni ses så kan du ju bjuda med honom på nästa hemmafest eller utekväll du ska på. Försök att göra klart att du är intresserad av honom! Risken är att ni fastnar i skolkamrat-pratet och förblir kaffevänner.

Skrevet

Takk!

Jeg har skikkelig lyst til å ta kontakt og gjøre som dere sier, men jeg er litt redd for det også, siden jeg er jenta altså :/

Skrevet

Hade man inte varit lite rädd för sådana här saker hade det ju inte varit samma spänning inblandad! ;) Vad är det för kul med att ragga upp killar hela tiden utan att vara nervös? Just do it! Du kommer att vara så stolt över dig själv efteråt!

Skrevet

Takk for oppmuntringa!

Du kunne ikke inspirert meg mer.

Man må bare prøve, jeg vil jo, men vi får se om jeg tør i praksis ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...