Eirin78 Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Hei Jeg har ikke hatt radio på 10 år, men nå har jeg ordnet meg et "kosehjørne" med god stol og godt lys, og tenkte å drive med håndarbeid, og da tenkte jeg med det samme å investere i en radio. Men hva er bra å høre på? Noen programmer du synes er spesielt bra? Eller noe jeg bør unngå? (Jeg er en kvinne på 32 år) Takk
Gjest Consensio Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 P3 og programmet Banden Ler meg skakk noen ganger, beste programmet som finnes på radio (og jeg er på samme alder som deg)
Eirin78 Skrevet 22. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2010 P3 og programmet Banden Ler meg skakk noen ganger, beste programmet som finnes på radio (og jeg er på samme alder som deg) Ok, takk!
VirreVapp Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 Pleier å høre på P3 morgen. Hører i grunn stort sett alltid på p3 når jeg tenker meg om.. *Savner Radioresepsjonen*
Elanor Skrevet 25. september 2010 #8 Skrevet 25. september 2010 Hører stort sett bare på P1. Liker: P.I.L.S 20 Spørsmål Popquiz Englefjes Herreavdelingen Kveldsmat Kamfer Store norske Norsk på norsk Kan virkelig ikke fordra: Stjerneklart Radioteaterets krimhørespill på lørdager Naturens verden
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #9 Skrevet 2. oktober 2010 Anbefaler også Radioselskapet på P2, kjempebra
Red headed girl Skrevet 6. oktober 2010 #11 Skrevet 6. oktober 2010 P3-morgen er kjempekoselig på morgenen! Ellers digger jeg Sexy (også på p3) :D Savner også Radioresepsjonen..!
Munchlax Skrevet 6. oktober 2010 #12 Skrevet 6. oktober 2010 Hører stort sett bare på P1. Liker: P.I.L.S 20 Spørsmål Popquiz Englefjes Herreavdelingen Kveldsmat Jeg er helt enig i disse. Velger også å legge til Misjonen på P4, og Herreavdelingens platesjappe på P1.
superMe Skrevet 6. oktober 2010 #13 Skrevet 6. oktober 2010 Nå er jeg "bare" i midten av tjueårene, men tenkte jeg allikevel skulle anbefale programmet Internettet på Radio Revolt. Det er mitt favorittprogram, synes det er hysterisk morsomt! Handler om internettkultur o.l.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #14 Skrevet 6. oktober 2010 Vi hører på Morgenklubben med Loven & Co på Radio Norge hver morgen. Musikkutvalget er forferdelig, alltid de samme sangene, men tror de er den beste morgenprogram på radio. Når de var 2 måneder på ferie i sommer, vi måtte prøve mange forskjellige andre, men ingen var like interessant, sprudlende og morsom.
Rene Skrevet 14. oktober 2010 #15 Skrevet 14. oktober 2010 Morgenklubben er best når de har ferie. Vikaren var meget behagelig å høre på. Våkner til Morgenklubben hver dag. Eneste grunnen til at jeg har valgt denne trioen til å få meg opp om morgenen er at de er så usannsynlig ubehagelige å høre på. Selvopptatte programledere, og ufine kommenterer/vitsing(hetsing) om andre personer får meg til å måtte stå opp for å slå av radioen.
Wonders Skrevet 10. november 2010 #16 Skrevet 10. november 2010 torsdag og fredag på nrk MP3 har vi jo Løytnant V :rødme:
Gjest Spinell Skrevet 10. november 2010 #17 Skrevet 10. november 2010 Hører stort sett bare på P1. Liker: P.I.L.S 20 Spørsmål Popquiz Englefjes Herreavdelingen Kveldsmat Kamfer Store norske Norsk på norsk Kan virkelig ikke fordra: Stjerneklart Radioteaterets krimhørespill på lørdager Naturens verden Jeg hører på alle de som er listet opp her, og liker alle sammen, kanskje særlig de du ikke fordrar. Krimhørespillene er jeg nødt til å ha med meg. Ellers liker jeg: Humorekstra Hallo i uken (P2) Verdt å vite (P2) Språkteigen (P2) Radiodokumentaren (P2) Jeg koser meg med å høre på skikkelige ting og får allergisk kløe og utslett av reklamefinansierte radiokanaler som bare fjåser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå