Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Min flotte kjæreste er ikke på facebook, jeg er aktiv der. Nå ser jeg at søsteren hans er der, og mammaen.

Har vært sammen med han i 9 mnd.

Vi er i midten av 30-årene.

Dersom du var i min situasjon: ville du lagt til kjærestens familie? Jeg tenker jo litt på hva som skjer om det skulle bli slutt...Men på en annen side tror jeg det kan hjelpe oss å bli bedre kjent :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg hadde litt kontakt med de ellers, ville jeg nok lagt de til.

Gjest gjest (ts)
Skrevet

Hvis jeg hadde litt kontakt med de ellers, ville jeg nok lagt de til.

Jeg har ikke mye med dem å gjøre, men jeg kommer jo til å treffe dem fremover.

Har bare truffet dem 2 ganger...de bor et stykke fra hverandre...

Skrevet

Hvis dere har begynt å bli litt kjent med hverandre, tror jeg det er mest naturlig å legge dem til, ja. :)

Skrevet

Jeg la til familien til kjæresten min etter omtrent 8-9 måneder. Har veldig mye kontakt med dem og trives godt med "svigers", så synes det bare var koselig :)

Skrevet

Hvis det blir slutt med kjæresten din og du da ikke vil ha kontakt med moren/søsteren lengre, så går det jo an å fjerne dem fra vennelisten.

Gjest gjest (ts)
Skrevet

Hvis det blir slutt med kjæresten din og du da ikke vil ha kontakt med moren/søsteren lengre, så går det jo an å fjerne dem fra vennelisten.

Ja, det er jo sant. Håper det ikke blir slutt :yvonne:

Men som sagt:jeg har møtt dem to ganger i typisk familiselskap-sammenheng. Er det da for tidlig å legge dem til?

Bør jeg varsle kjæresten min først? Kanskje han ikke liker at jeg er fb-venn med mammaen hans....?

Skrevet

Jeg hadde IKKE ville hatt mora til kjæresten min som venn på Facebook. Da kan jeg jo ikke klage over ham der, da!

Gjest gjest (ts)
Skrevet

Jeg hadde IKKE ville hatt mora til kjæresten min som venn på Facebook. Da kan jeg jo ikke klage over ham der, da!

Hehe

Men nå kunne det ikke falle meg inn å klage på han der (men den tid kommer kanskje - jeg er fortsatt nyforelsket....)

Skrevet

Har allerede svigerfamilien der jeg, hva skulle vært problemet med det da? Klage på kjæresten på Face? Hvorfor i all verden skulle noen bruke det som en klagemur som alle kan lese???

Skrevet

Jeg har både egen familie og en del fra samboerens familie på FB. Noen har jeg gitt begrenset tilgang til profilen min, mens andre har full tilgang.

Skrevet

Så lenge du har lyst til å legge dem til ser jeg ingen problemer med det.

Skrevet

Du kan jo også vente til de gjør en henvendelse til deg om å bli venner på face. Tror jeg hadde gjort det.

Jeg har svigerbarn på vennelista, men her snakker vi om forhold som har vart noen år og at de er samboere.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg tror ikke det, det virker påtvunget :) Om de velger å legge til deg vil det også si mye mer om situasjonen enn omvendt.

Skrevet (endret)

Kjæresten min gjorde det, med hele familien min, etter første gang han traff dem. Jeg fikk litt bakoversveis med det samme (og det tror jeg de også fikk), men hey - det er bare facebook.

Man blir jo litt mere kjent også da. Og de har jo treftes flere ganger etterhvert.

Jeg har imidlertid ikke lagt til hans bror eller barn (som er de eneste familiære han har på face). Broren har jeg bare såvidt truffet, så det er for tidlig. Og barnet - jeg føler det blir feil om jeg som voksenperson skal "trenge meg på" henne. Venter heller på at hun legger til meg, hvis hun vil.

Men en kamerat jeg traff og vi tilbrakte en helg med, og som jeg fikk tonen med, han la jeg til etterpå.

KLAGE over noen på facebook? Kunne ikke falle meg inn i måneskinn!

Endret av Snipa
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet (endret)

Jeg var nok venn med foreldrene til sambo før jeg ble sammen med han faktisk :) Koselig det.

Endret av Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg har samboerens søsken,onkler og tanter som venn på fb.. Sambo er ikke på fb da pc kun brukes når han må betale regninger eller hvis vi skal ha ny bil :)

Skrevet

Har flere fra familien til min nå x. Ble slutt i januar etter 11 år , og forleden spurte søskenbarnet hannes om vi skulle være venner på FB hehe..

Har ikke slettet noen av fam etter bruddet , og ingen har slettet meg, enda..

Skrevet

Jeg hadde lagt de til, om jeg hadde vært deg.

Jeg har alle kjærestene til ungene mine på fb, men var de som sende forespørsel. Jeg synes det blir litt feil av meg som "svigermor" å legge til kjærester til ungene. Men er helt greit når det er deres eget valg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...