AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Hei jeg har søkt om arbeidsavklarings penger. Jeg fikk svar nå om at ventet behandlingstid på søknaden er 3 månder, jeg har alt ventet en måned nå når jeg fikk brevet. Er dette vanlig behandlingstid? (Hele 4 måneder?)
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Hehe, velkommen til det glade vanvidd... Ventetiden kan ta alt i fra 1 mnd til et år eller kanskje to. NAV får ingen konsekvenser av å somle med søknader, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Men var jeg deg, så ville jeg ringt inn til NAV med jevne mellomrom for å mase og sørge for at søknaden din ikke blir liggende og vemte et sted i evigheter.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Meg tok det 9 mnd å få et avslag på arbeidsavklaringspenger. Helt fantastisk utrolig.
Auri Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Det er nå ikke bare møkkahistorier. 3 måneder skal være fra den første dagen i neste måned etter at du lever søknaden, fikk jeg beskjed om. Så om du leverte tredje august, så kommer du med i haugen som begynner behandlingen første september. Og for de aller fleste greier de å holde seg innenfor tre måneder.
Christina_ Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 NAV brukte to uker på å behandle min søknad om barnetrygd... Fikk beskjed om at det i hvertfall kom til å ta 3 måneder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå